۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۳۱۵۳۹۸
در کنگره تجلیل از یکصد مدیر شایسته ملی صورت گرفت؛

اعطای دکترای افتخاری و نشان ملی به مدیر شبکه جهانی الاهواز

خبرگزاری رسا ـ در کنگره تجلیل از یکصد مدیر شایسته ملی از مدیر شبکه جهانی الاهواز تقدیر و دکترای افتخاری اعطا شد.
نشست شوراي معاونين دانشگاه اميرالمؤمنين با حضور معاون امور بين الملل حوزه هاي علميه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در کنگره تجلیل از یکصد مدیر شایسته ملی که به همت بنیاد چهره های ماندگار و گروه متخصصان ایران تشکیل شد از حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مدیر شبکه جهانی الاهواز تقدیر و دکترای افتخاری به ایشان اعطا شد.

 

براساس این گزارش، بنا به درخواست های خواسته شده از سوی کنگره، سوابق کاری حجت الاسلام علی نژاد ارسال و پس از داوری ها و ارزیابی های صورت گرفته از ایشان به عنوان مدیر شایسته ملی تقدیر به عمل آمد.

 

در این مراسم حجت الاسلام علی نژاد به عنوان مدیر شایسته ملی در بخش های شبکه جهانی الاهواز، دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، خبرگزاری رسا نماینده جنوب غرب کشور، روزنامه ندای رسا، مؤسسه محبان ولایت اهواز و بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، مورد تقدیر قرار گرفت.

 

حجت الاسلام علی نژاد در کنگره یکصد مدیر شایسته ملی جزو 10 مدیر برتر کشور انتخاب و با اعطای نشان ملی، دکترای افتخاری، iso گواهی نامه مدیریت شایسته از کشورهای اروپایی، از ایشان تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است، هدف از برگزاری این کنگره معرفی و شناسایی مدیران شایسته ملی بود که مدیر شبکه جهانی الاهواز در میان 10 مدیر برتر و نخست کشوری قرار گرفت؛ این مراسم در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگراز شد./9456/203/ب3

ارسال نظرات