۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۳۱۵۵۲۱
خدمتی دیگر برای زائران علی بن موسی الرضا؛

نرم افزار همراه رضوی و مجموعه رهیافت در حرم رضوی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم رونمایی از نرم افزار همراه رضوی و مجموعه پنج جلدی رهیافت با موضوع ولایت فقیه، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
رونمايي از نرم افزار همراه رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم رونمایی از نرم افزار همراه رضوی و مجموعه پنج جلدی رهیافت با موضوع ولایت فقیه، صبح امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در این مراسم با بیان این که مهم ترین رسالت آستان قدس رضوی رسالت فرهنگی است، گفت: رسالت فرهنگی مهم ترین کارکرد آستان قدس بوده که به برکت انقلاب اسلامی کانونی تأثیرگذار در کشور است.

 

وی آستان قدس رضوی را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: آستان قدس رضوی پایگاه تأثیرگذار در تشیع و جهان اسلام است و بخش عظیمی از فعالیت های آن در حال الگوگیری است.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که کار ما خدمت به زائران علی بن موسی الرضا(ع) است، افزود: سعی ما بر این است که از علوم و فناوری های نوین جهت ارائه خدمات به زائران گرامی استفاده کنیم و نرم افزار همراه رضوی نشان از استفاده از تکنولوژی نوین است.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ادامه به مجموعه رهیافت پرداخت و گفت: این مجموعه پنج جلدی با موضوع ولایت فقیه بوده که روح کلی آن از آیات، روایات ائمه(ع)، فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب گرفته شده و پاسخ گوی بسیاری از شبهات و سؤالات مردم و زائران است.

 

حجت الاسلام محمد رضا طاهری بابادی، نویسنده مجموعه رهیافت نیز به معرفی اثر خود پرداخت و تصریح کرد: مجموعه پنج جلدی رهیافت حاصل دو سال تحقیق و پژوهش در شاخه کلام و فقه سیاسی است که از اقوال علما در طول تاریخ (چه در عصر اهل بیت (ع) و چه در عصر غیبت کبری) و از تفسیر کلام علما گرفته شده است.

 

وی اظهار کرد: دین و سیاست، تعریف ولایت فقیه و ویژگی های ولی و حاکم اسلامی، ادله اثبات ولایت فقیه و وظایف و اختیارات ولی فقیه، شبهات رایج و تطبیق ویژگی های روایی ولی فقیه با حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) از مباحث این مجموعه است.

 

گفتنی است، نرم افزار همراه رضوی قابلیت نصب در تلفن همراه اندروید را داشته و کلیه خدمات الکترونیک حرم مطهر رضوی از جمله خدمات تعاملی، معارفی، کاربردی و نقشه حرم مطهر رضوی را دارا است./861/202/ب1

ارسال نظرات