۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۱۵۵۵۸
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

منادیان صلح با صهیونیست‎ها مصداق دشمن داخلی هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان دشمنان داخلی کشور را کسانی دانست که نسبت به محور مقاومت کینه ورزی می کنند.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان در مراسمی که در شهر "الصرفند" این کشور برگزار شد، گفت: دستاوردهای ارزنده ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در برابر گروه های تروریستی تکفیری آغاز خروج منطقه از بحران امنیتی به وجود آمده از سوی رژیم صهیونیستی است.

 

وی با اشاره به اوضاع داخلی لبنان تاکید کرد: علاوه بر دشمنان خارجی باید نسبت به فتنه گران داخلی نیز هوشیاری خود را حفظ کنیم. کسانی که بر طبل سازش با رژیم غاصب صهیونیستی می زنند و انتظار دارند که مقاومت سلاح خود را زمین بگذارد مصداق واقعی دشمنان داخلی هستند.

 

خلیل حمدان تصریح کرد: مقاومت سدی مستحکم در برابر نفوذ رژیم صهیونیستی به لبنان است و جای تعجب است که برخی نسبت به این محور شریف کینه ورزی می کنند. ارتش لبنان در کنار مقاومت امنیت مناطق مرزی را تامین می کنند و اگر این نهادهای امنیتی نبودند امروز لبنان جولانگاه تروریست ها بود.

 

عضو ارشد جنبش امل اظهار داشت: ما معتقدیم که تمام طرف ها باید در دولت و اداره کشور سهیم باشند و به صورت متحد از ارتش و نهادهای امنیتی حمایت کنند. مردم لبنان به حمایت از مردان مقاومت و ارتش که پاسدار حریم کشور هستند افتخار می کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: پاسخ ندادن مسؤولان به خواسته های مردم کشور را با چالش هایی جدی روبرو می کند که می توان به راحتی آنها را پیش بینی کرد./1321/ب904/د

ارسال نظرات