۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۳۱۵۶۷۷
شمخانی در گفت وگو با خبرنگاران:

مسیری جز حفظ مبانی انقلاب نداریم

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هیات نظارت بر برجام پس از اجرایی شدن برنامه اقدام جامع مشترک تشکیل می‌شود.
شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، علی شمخانی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش ائتلاف نخبگان علیه تروریسم در جمع خبرنگاران در خصوص حضور احتمالی نیروهای عربستان در سوریه، گفت: این مطلب را وزیر امور خارجه عربستان بیان نکرده است بلکه یک نیروی نظامی آن هم با اما و اگر گفته است.

 

وی افزود: امروز همه نیروهای تکفیری عربستان در سوریه حضور دارند اما در حال شکست هستند بنابراین حضور دوباره آنها معنی ندارد.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص دیدار اخیر اعضای این دبیرخانه با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب اصول هفت گانه‌ای را بر اساس اندیشه‌های حضرت امام راحل مبتنی بر حفظ وحدت، مبارزه با فقر، مقابله با استکبار، دفاع از مظلوم و دیگر موارد مطرح کردند و خواستار این شدند که راه غلبه بر این دشواری ها مجدانه پیگیری شود.

 

شمخانی افزود: ما نیز به عنوان دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی موظف هستیم این راه را ادامه دهیم ما در گردنه‎های سخت تجربه‌های خوبی کسب کردیم و مسیری غیر از حفظ مبانی انقلاب نداریم.

 

وی در پایان از تشکیل هیات نظارت بر برجام پس از اجرایی شدن برنامه اقدام جامع مشترک خبر داد. /807/پ202/ج 

ارسال نظرات