۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۳۱۵۸۲۴
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا:

رسانه‌ها از مردم عقب نمانند/ انقلاب اسلامی مؤید به نصرت الهی است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا سانسور رسانه‌ای کشورهای غربی را عادی ارزیابی کرد و گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال کم فروغ نشان دادن راهپیمایی 22 بهمن است تا مقاصد خود را به مردم جهان القاء کند وظیفه رسانه‌های داخلی است که با قدرت تمام راهپیمایی 22 بهمن را در سراسر جهان انعکاس دهند.
حجت الاسلام جوشقانيان، مدير موسسه روايت سيره شهدا

 حجت الاسلام حسین جوشقانیان عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به زحمات و رنج‌هایی که امام خمینی (ره) و ملت شهیدپور ایران برای انقلاب کشیده‌اند گفت: انقلاب ما تاوان سنگینی پرداخت کرده تا این شجره طیبه به باردهی نشسته است.

عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: نظام سلطه و نفاق دست به دست هم داده‌اند تا اسلام را در سوریه، یمن، عرستان و عراق از بین ببرند و پرچم اسلام ناب که امروز در دست جمهوری اسلامی یعنی ام القرای جهان اسلام است را به زیر بکشند.
حجت الاسلام جوشقانیان ابراز داشت: مردم همیشه اهمیت و جایگاه 22 بهمن را می‌دانند و به این موضوع آگاه هستند که امروز با توجه به برجام و پسا برجام و تذکراتی که رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ نشان دادن اتحاد و ایستادگی در مقابل استکبار در راهپیمایی 22 بهمن اهمیتی مضاعف دارد بنابراین جمعیت بیشتر و روحیه انقلابی‌تر دل‌بستگی غرب را از شکست دادن انقلاب اسلامی از بین خواهد برد.
وی با اشاره به سانسور رسانه‌ای کشورهای غربی و آمریکایی گفت: سانسور رسانه‌ای دشمنان همیشه وجود داشته است؛ آن‌ها می‌خواهند که راهپیمایی ایران را کم سو و کم نور جلوه بدهند ولی سنت الهی این است که خدای متعال پر فروغ جلوه کند.
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا وظیفه رسانه‌های داخلی برای مقابله با رسانه‌های استکباری را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: تمام رسانه‌ها باید با تمام توان در میدان حاضر شوند و حضور با صلابت مردم را به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام جوشقانیان انقلاب اسلامی را مؤید به نصرت و محقق به سنت‌های الهی دانست و تصریح کرد: «ان تنصروا الله ینصرکم» در فضای حقیقی و مجازی جوانان ما ایمان دارند که خداوند حامی آنان است و هر قدمی که در راهپیمایی بر می‌دارند خداوند ده قدم آنان را به پیروزی نزدیک می‌کند.
وی افزود: پس از جنایات منا و مشکلات پیش آمده با عربستان این کشور به همراه کشورهای کوچک عربی خلیج فارس به دنبال شکستن هیمنه انقلاب اسلامی بودند که در این هنگام خداوند متعال باعث دستگیری تفنگ‌داران آمریکایی توسط جمهوری اسلامی شد تا قدرت خود را به رخ جهانیان بکشد.
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا در پایان گفت: در طول سی و هفت سال که از انقلاب اسلامی ایران گذشته است مردم روز به روز بیشتر در صحنه حاضر شده‌اند و حمایت خود را از ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نشان داده‌اند و در راهپیمایی امسال نیز پرشورتر از همیشه در صحنه سیاسی کشور حاضر خواهند شد./836/ت302/ج

 

ارسال نظرات