۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۳۱۵۸۳۳
امروز صورت گرفت؛

دیدار معاون اول رییس جمهور با مراجع تقلید بدون حضور خبرنگاران

خبرگزاری رسا ـ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در حالی با مراجع تقلید و علما در قم به دیدار و گفت وگو نشست که اصحاب رسانه و خبرنگاران اجازه حضور در این دیدارها را پیدا نکردند.
اسحاق جهانگيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با سفر به شهر مقدس قم به شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت وگو کرد.


بر اساس این گزارش، معاون اول رییس جمهور برای افتتاح چند پروژه عمرانی از جمله پرژه های صنعتی شهرک صنعتی محمودآباد، تصفیه خانه فاضلاب شهر قم، کلنگ زنی بیمارستان هزار تختخوابی پردیسان و افتتاح تالار مرکزی شهر در قم حضور پیدا کرده بود. همچنین جهانگیری در جلسه شورای اداری استان شرکت کرد.


در جریان این سفر معاون اول رییس جمهور با حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی و وحید خراسانی دیدار کرده و گزارشی از وضعیت کشور به مراجع تقلید ارائه کرد.


بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، اجازه پوشش دیدارهای معاون اول رییس جمهور به خبرنگاران و اصحاب رسانه داده نشد و خبرگزاری ها و رسانه ها تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی دولت می توانستند از آنچه در این دیدارها گذشته مطلع شوند./1323/پ203/ج

ارسال نظرات