۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۹
کد خبر: ۳۱۵۸۸۳
حجت الاسلام ماندگاری:

حق انتخاب بالاترین درس انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با تأکید براین که حق انتخاب بالاترین درس انقلاب اسلامی است، گفت: راه انتخاب استفاده از خط کش دین است.
حجت الاسلام محمد مهدي ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، رییس مؤسسه روایت سیره شهدا، سه شنبه شب در مراسم ‹‹مجمع یادگاران ماندگار›› پیشکسوتان سپاه کاشان و آران و بیدگل در سالن اجتماعات علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان، حق انتخاب را بالاترین درس انقلاب اسلامی دانست و افزود: بالاترین درس انقلاب اسلامی، هدیه مکتب نورانی اسلام است که براساس آموزه های قرآنی من و شما حق انتخاب داریم.

 

وی با تأکید بر این که ما حق انتخاب داریم اما خط کش انتخاب نیز داریم یاد آورشد: اگر با خط کش انتخاب نکنیم دچارخسران در دنیا و آخرت خواهیم شد.

 

به گفته وی، آن گروه از نمایندگانی که می خواهند با پول های حرام به نمایندگی برسند، عاقل هستند و شعارهای خوبی هم می دهند اما مسیر غلط را در انتخاب دارند چرا که مسیر جمهوری اسلامی این نبود و قرار خدا هم این نبود.

 

حجت الاسلام ماندگاری یاد آور شد: در رفراندم جمهوری اسلامی از امام پرسیدیم چگونه رأی بدهیم، امام نیز گفت به جمهوری اسلامی ایران، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر رای بدهید، اما در انتخابات چهارم که بنی صدر بود هیچ کس از امام نپرسید به چه کسی رای بدهیم و امام نیز فردی را معرفی نمی کند و تنها به شاخصه ها بسنده می کند.

 

جامعه مدرسین مرحوم حسن حبیبی را معرفی کرد مردم توجه نکردند و بنی صدر رای آورد و نتیجه آن را دیدند

وی افزود: اما جامعه مدرسین اسامی را اعلام می کند و آن زمان نیز جامعه مدرسین مرحوم حسن حبیبی را معرفی کرد اما مردم توجه نکردند و به بنی صدر رای دادند و نتیجه آن را دیدند.

 

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا در ادامه پرسش از ولایت، پشت سرولایت اقتدا کردن و خریدن انتخاب توسط خدا را رعایت خط کش انتخاب دانست و با تأکید بر این که را هکار انتخاب، استفاده از خط کش انتخاب دین است یاد آورشد: در اولین گام استفاده از خط کش انتخاب، پرسش از دین قبل از اقدام است.

 

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به این که برای استفاده از خط کش انتخاب نیز رهبری فرمود، یا خود متخصص شوید و آگاه شوید و یا از متخصصین سؤال کنید گفت: هریک از انتخاب هایی که از ابتدای نظام تا به الان را با خط کش انتخاب انجام نداده ایم، دود آن به چشم خود ما رفته است.

 

به گفته وی، برای استفاده از خط کش انتخاب، باید حدود رعایت شود چرا که خدا برای هر چیزی حدی گذاشته و در صورت عبوراز حدود الهی توسط خدا جریمه شده و گواهینامه بندگی را باطل خواهدکرد.

 

طی 37 سال گذشته هرکجا ضربه خوردیم به دلیل این بود که به حرف امام دیروز و امام امروز توجه نشد  

وی با اشاره به این که یکی از خط کش های انتخاب، ولایت است متذکر شد: حرف ولایت نباید روی زمین بماند و این رعایت حد ولایت است.

 

حجت الاسلام ماندگاری از اقتدا به ولایت به عنوان یکی دیگر از خط کش های انتخاب نام ببرد و افزود: طی 37 سال عمر انقلاب اسلامی هرکجا ضربه خوردیم به دلیل این بود که به حرف امام دیروز و امام امروز توجه نشد.  

 

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا یاد آور شد: امروز رهبرمعظم انقلاب، هشدار می دهد تا مردم مراقب باشند به کسانی که وعده های دروغ می دهند رای ندهند باز هم در سایت ها و شبکه های مجازی وعده می دهند و رای هم جمع می کنند.

 

انتخاب ها براساس خط کش انتخاب باشد تا انتخاب درست باشد

وی یاد آورشد: رهبر معظم انقلاب با وجود این که هشدار می دهد به آنهایی‌که در برابر فتنه ساکت بودند رای ندهند اما باردیگر چندین نفر که یا ساکت بودند و یا طرفدار بودند رای می آورند در حالیکه حد باید رعایت شود و انتخاب ها براساس خط کش انتخاب باشد تا انتخاب درست باشد.  

 

حجت الاسلام ماندگاری در ادامه با اشاره به اینکه از بین روسای جمهوری که تاکنون انتخاب شدند دو نفر از آن را خدا خریدار بود یاد آورشد: خداوند شهید رجایی را به آسمان برد و رهبر معظم انقلاب را نیز برای ولایت و نیابت امام زمان(عج) خرید.

 

در انتخابات، نماینده خود را بی خط کش انتخاب نکنیم

وی با تأکید بر این باید مراقب بود تا انتخاب های ما را شیطان نخرد گفت: مردم هم برخی از انتخاب را می خرند مانند هنرپیشگانی که نقش آفرینی می کند مردم از آنها امضاء می گیرند اما شهدا در سریال عالم هستی به قدری قشنگ هنرپیشگی کردندکه خدا آنها را خرید.

 

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با تأکید بر این که در انتخابات نماینده خود را هم بی خط کش انتخاب نکنیم گفت: هرکس در هر مساله ای بی خط کش در زمینه دوست، خوراک، ازدواج انتخاب کند سقوط می کند.

 

حجت الاسلام ماندگاری همچنین با بیان این که شما یادگاران ماندگار، یادگاران کسانی هستید که جانشان را در راه انقلاب و اسلام دادند، افزود: برای زنده ماندن این فرهنگ نیاز به وقف های زیاد از جمله وقف های مشارکتی در حد توان برای خرید یک مجموعه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ شهدایی‌ است که هم حق انتخاب داشتند و هم خط کش انتخاب داشتند./1307/202/ب1

ارسال نظرات