۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۳۱۵۹۱۱
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور:

ایمان، رهبری و مردم عامل ایجاد و ماندگاری انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدی شاهرودی در آیین تودیع و معارفه مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر، گفت: ایمان، رهبری و مردم عامل ایجاد و ماندگاری انقلاب اسلامی هستند.
مسئول سازمان بسيج طلاب و روحانيون کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در آیین تودیع و معارفه مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر که صبح امروز در سپاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: هر پدیده ای که در جهان به وجود می آید یک عت مُحدثه(بوجود آورنده) و یک علت مُبقیه(ماندگاری) دارد که در انقلاب اسلامی ما سه عنصر ایمان، رهبری و مردم از جمله این علل هستند.

 

وی افزود: در شکل گیری انقلاب اسلامی عنصر ایمان، اعتقاد و باور مردم به هدف و مسیر در کنار رهبریِ الهیِ حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزایی داشتند و اگر یکی از این عوامل محقق نمی شد این انقلاب به ثمر نمی رسید.

 

وی تصریح کرد: برای بقا و ماندگاری این پدیده مبارک می بایست این عوامل همزمان با هم وجود داشته باشند در غیر این صورت از بین خواهد رفت.

 

حجت الاسلام محمدی شاهرودی به تشریح عوامل شکست برخی از انقلاب ها حتی انقلاب توحیدی حضرت موسی(ع) اشاره کرد و خاطرنشان داشت: عنصر شایعه در شکست تمامی این انقلاب ها نقش پررنگی را بازی کرده است.

 

وی در ادامه به مسأله نفوذ اشاره کرد و گفت: نفوذ، تحمیل اراده بر دیگران از طریق غیر اجبار است و این از راهبردهای و نقشه های دشمن است که از طریق انواع نفوذ به ویژه نفوذ علمی و فرهنگی به اهداف شوم خود نائل شود.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بیان کرد: تنها راه مقابله با نفوذ را طبق نصّ صریح قرآن این است که غیر خودی(دشمن) را محرم اسرار خود قرار ندهیم.

 

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) نیز ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موثرترین قشر در ارتباط با مردم جامعه، روحانیت هست که در سطح کشور فعال هستند.

 

وی به نقش بسیار پررنگ روحانیان در طرح صالحین بسیج اشاره کرد و افزود: این طرح بدون حضور روحانیان موفقینی در بر نخواهد داشت.  

 

در این آیین از حجت الاسلام مرتضی فلاحتی تقدیر و حجت الاسلام حمیدرضا جعفری زاده به عنوان مسؤول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر معرفی شد./833/203/ب1

ارسال نظرات