۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۱۵۹۱۹
سردار سلامی:

قدرت نیروی دریایی ایران نمونه‌ای از واکنش ما به گزینه‌های روی میز آمریکا بود

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سه هفته قبل شاهد بودیم که قدرت دریایی ما با گزینه های روی میز چه کاری کرد، قدرتی که نتیجه آن زانو زدن سربازان آمریکایی در برابر برادران با اخلاص سپاهی بود.
سردار سلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست سه هزاری نفری بسیج دانشجویی در مصلی امام خمینی(ره)، گفت: اراده و باور جوانان ما سبب شد تا بتوانیم به قدرت مشوکی بالایی برسیم که در برخی موارد دقتی صد در صدی دارد و شاید بتوان همانند آن‌را در ارتش‌های روسیه و آمریکا دید.

 

وی افزود: تمام ماهواره ها و پهبادهای خود را در زمان تحریم ساختیم، پهبادهایی که می تواند 6 هزار کلیومتر بدون فرود حرکت کند و عکسبرداری نیز انجام دهد.

 

سردار سلامی ابراز داشت: سه هفته قبل شاهد بودیم که قدرت دریایی ما با گزینه های روی میز چه کاری کرد، قدرت که نتیجه آن زانو زدن سربازان آمریکایی در برابر برادران با اخلاص سپاهی بود.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اقنلاب اسلامی تاکید کرد: امروز ما هیچ چیزی برای تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ کم نداریم، در سال های آینده ایران تبدیل به یکی از قدرت های جهان خواهد شد و این موضوع یک احساس نیست و برآمده از برآوردها است.

 

وی گفت: ما هرگاه با دشمن مقابله کرده‌ایم قدرتمند تر شده ایم، امروز نیز دشمن قدرت ما را فهمیده است و می خواهد از در دوستی وارد شود در موضوعاتی همچون اقتصاد، فرهنگ، علم و صنعت نفوذ کند.

 

سردار سلامی در خصوص تفکرات امنیتی آمریکا، اظهار داشت: آمریکایی ها می خواهند با ایجاد یک ذوزنقه نا امنی در منطقه اهداف خود را پیش ببرند، نام این طرح خود را نیز کمربند بی ثباتی امنیتی گذاشته‌اند.

 

سردار سلامی بیان داشت: آمریکایی ها به دنبال طرحی هستند که در جهان افراد را به هم نزدیک کنند و در یک دهکده جهانی قرار دهند تا اهداف خود را پیش ببرند، اما آنها این موضوع را نیز کاملا می‌دانند که تنها عاملی که می‌تواند آن‌ها را به فروپاشی بکشاند تنها بسط و گسترش اندیشه انقلابی است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روشنگری در خصوص اهداف آمریکا، عنوان داشت: آمریکایی های دنبال این موضوع هستند که یک اندیشه کلی را در جهان حاکم کنند و در نهایت به این موضوع برسند که تنها اندیشه آمریکایی و غیر آمریکایی وجود دارد.

 

وی ادامه داد: آنها معتقدند از وین تا سیدنی همه باید یک مدل لباس بپوشند و موهایشان را به یک سبک آرایش کنند و حتی ذائقه‌های انسان‌ها باید یکسان باشد؛ آمریکایی‌ها اسم این طرح را «مکدونالد‌سازی» گذاشته‌اند، آنها قصد دارند یک سبک زندگی مشترک تولید کنند تا همه انسان‌ها مانند یکدیگر زندگی کنند و بچه‌ها از تاریخ و هویت‌شان جدا شوند. آنها می‌خواهند یک عقل منفصل بسازند.

 

سردار سلامی یادآور شد: خطر آمریکایی ها و غرب برای ما همچنان وجود دارد، آن‌ها می‌خواهند کاری کنند که رفتار فیزیکی مسلمانان همانند تابع تفکرات مسلمانی آنان نباشد و برگزفته از تفکر غربی باشد، این موضوع دقیقا همان نفوذ فرهنگی و تهاجم به ذهن‌های ماست.

 

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هرگز خیرخواه ما نیستند، در انتخابات 88 هم ما شاهد مدلی بودیم که از طریق آن می‌خواستند مردم را نسبت به ارزش‌ها، پیش فرض‌ها و هنجارهای خود دچار تردید کنند.

 

سردار سلامی در پایان، گفت: وظیفه جوانان این است که در برابر توطئه ها و نفوذ قهرمانانه بایستند، از آرمان های نظام دفاع کنند و از خون شهدا و اشک مادران شهید حراست کنند./856/202/ب1

ارسال نظرات