۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۱۵۹۵۸
آیت الله حیدری:

حضور همیشگی مردم در صحنه صلابت و پویایی انقلاب را تضمین کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که حضور همیشگی مردم در صحنه صلابت و پویایی انقلاب را تضمین کرده است، هر گونه بی تفاوتی نسبت به راهپیمایی دشمن را عامل ایجاد روزنه برای هجوم دشمن ارزیابی کرد.
آيت الله حيدري آيت الله حيدري

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت برگزاری با شکوه و پر شور راهپیمایی 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی به مرحله آخر نرسیده و هچنان در پویایی و حرکت به جلو است.

 

وی افزود: نظام جمهوی اسلامی دشمنان بسیاری از جمله استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل دارد که در مسیر نابودی انقلاب در حال فعالیت هستند، که ملت ایران با همان شور و شعوری که در زمان امام راحل انقلاب آفریدند باید آن را تداوم ببخشند.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که اگر روزی مردم نسبت به 22 بهمن بی تفاوت باشند دشمن از همان روزنه هجوم آورده و کار را تمام خواهد کرد، اظهار داشت: برای تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همچنان ملت باید در صحنه باشند.

 

وی ادامه داد: تا کنون حضور همیشگی مردم در صحنه های گوناگون صلابت و پویایی انقلاب را تضمین کرده است؛ بنابراین امسال نیز مردم ایران بسیار پرشورتر و محکم تر از سال های گذشته باید حضور حماسی و پر شور در صحنه داشته باشند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیام های حضور حماسی مردم برای دوستان و دشمنان انقلاب ابراز داشت: این حضور پیامی واضح و روشن دارد که ملت مسلمان ایران و نسل های جدید با آرمان های الهی امام امت و شهدایی که با خون پاک خود نهال انقلاب را آبیاری کردند پیمان بسته و به راه خود به صورت محکم و استوار ادامه می دهد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات