۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۳۱۵۹۶۹
امام جمعه ارومیه با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه:

دوباره مجاهدت های بزرگ ملت ایران در انتظار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای ضمن یادآوری خلق حماسه های به یادماندنی مردم در دوران انقلاب، با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، گفت: دوباره مجاهدت های بزرگ ملت ایران در انتظار است.
امام جمعه اروميه

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

 

در ابتدای بیانیه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، آورده است: به سپیده دم سوگند و به شبهای دهگانه و به زوج و فرد و به شب، هنگامی که ( به سوی روشنایی روز ) حرکت می کند سوگند ( که پروردگارت در کمین ظالمان است)!

 

امام جمعه ارومیه در این پیام ملت را مفسران ایستادگی، معنا کنندگان رشادت و مردانگی، مردان موقعیت شناس و عمل یاد و تصریح کرده است: هنوز مسجد اعظم ارومیه دوم بهمن 1357 را فراموش نکرده است و هنوز صدای گامهای استوار شما مردم شریف در گوشهای خاطرات دیار به دیار این استان طنین انداز است. شما که با هر قدم حماسه ای خلق کردید و تا به امروز نیز در مسیر رسیدن به قله های تعالی از هیچ کوششی دریغ نکرده اید .

 

وی با بیان فداکاری های مردم در راه انقلاب، آوره است: هنوز کوچه های این شهر و استان پر است از بوی لاله های عاشقی که خود را فدای ماندن همه ما کردند. هنوز صدای باکری ها و امینی و بابا ساعی و فرخی و دیگر پاکباختگان به گوش می رسد که آرمانهای عهد بسته شده را زمزمه می کنند .

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرده است: اکنون که وارد سی و هشتمین ورق دفتر انقلاب می شویم دوباره مجاهدت های شما ملت بزرگ مورد انتظار است . امسال در پیش رو انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را داریم . حساسیت انتخابات در جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست چرا که تلاش بدخواهان اسلام و مردم ایران بر همگان عیان است. لیکن امسال با توجه به شرایط و اوضاع بین المللی از یکسو و اتفاقات داخلی از سوی دیگر حساسیت انتخابات دو چندان شده است .

 

وی با این باور که همه آنانی که خود را متعلق به این آب و خاک می دانند در راهپیمایی شرکت خواهند کرد، تأکید کرده است: بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب یادآور خاطرات شهدایی است که همه وجود خود را تقدیم کردند تا ما در امنیت بمانیم. امروز نیز ما در قبال شهدا وظیفه داریم که در میدان باشیم تا یاد شهدا زنده بماند .

 

وی در پایان با تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم استان از همگان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند دعوت کرد./936/101/ب1

ارسال نظرات