۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۳۱۵۹۸۶
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

یادواره شهدای روحانی اهل سنت آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 26 شهید روحانی اهل سنت آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسؤولان در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.
يادواره شهدا روحاني اهل سنت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام فعال آذر، رییس دفتر امور اهل سنت آذربایجان غربی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی اهل سنت استان، گفت: اکثر مردم منفعت خود را نمی شناسند و شهدا تنها افرادی هستند که منفعت خود را دانستند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا هم عالم هستند و هم شهید، اذعان داشت: قلم و سخن روحانیان شهیدپرور بود و مقام آنان در محضر خدای تعالی از مقام شهید معمولی بالاتر خواهد بود.

 

حجت الاسلام فعال آذر شهادت را معامله با خدا عنوان کرد و افزود: شهیدان در این معامله پیروز هستند چراکه مشتری آنها خداوند است و توانستند با این معامله پرسود، مکتب اسلام را به پیروزی رسانند.

 

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: امنیت فعلی ما درسایه خون شهداست و یکی از راه هایی که می تواند دین ما را به آنها ادا کند پاسداشت یاد و خاطره آنهاست.

 

یادآور می شود، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 26 شهید روحانی اهل سنت آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، امام جمعه اهل سنت ارومیه، فرمانده سپاه شهدا استان و جمعی از مسؤولان و روحانیان اهل سنت و شیعه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد./936/203/ب1

ارسال نظرات