۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۱۶۰۲۴
دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان:

حضور نظامی حامیان داعش در سوریه برای ضربه زدن به محور مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان تاکید کرد که دشمنان رژیم صهیونیستی همپیمان لبنان و دوستان این رژیم ستمگر دشمن ما هستند.
شيخ زهير الجعيد دبيرکل جبهه عمل اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ زهیر الجعید، دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان در دیدار با اعضای جنبش ناصران مستقل لبنان گفت: همه ما در یک جبهه واحد سیاسی و بر اساس اندیشه ایمانی و جهادی هستیم. مسیر ما یک مسیر و هدف اصلی همه ما مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانان آن ست.

 

وی افزود: هر کشور و قدرتی که با اسرائیل مبارزه کند با ما همراه و همپیمان خواهد بود و هر کشوری که با این رژیم ستمگر همکاری کند و در مسیر اجرای سیاست های شوم آن گام بردارد دشمن ما است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: آنچه امروز در جهان عرب و اسلام به گوش می رسد تشکیل ارتشی متشکل از پنجاه هزار نظامی برای حضور در سوریه است و این مساله خواه به بهانه مبارزه با داعش باشد یا مقابله با دولت سوریه، امری غیر قابل قبول است.

 

دبیرکل جبهه عمل اسلامی تصریح کرد: کشورهایی که در پی حضور نظامی در سوریه هستند، خود از حامیان و به وجود آورندگان داعش بوده و تنها در پی ضربه زدن به محور شریف مقاومت هستند. این کشورها به نقش سوریه در محور مقاومت پی برده اند و سعی دارند با این اقدامات این کشور را از این محور حذف کنند.

 

وی در پایان به مساله افزایش مالیات ها در لبنان اشاره کرد و گفت: مردم لبنان در بحران اقتصادی کشور به اندازه کافی مشکلات دارند و مسؤولان نباید به جای حل این مشکلات بر عمق بحران اقتصادی کشور بیفزایند./1321/ب903/د

ارسال نظرات