۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۳۱۶۰۹۲

مراسم یادبود شهدای انقلاب اسلامی در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور طلاب، فضلا و مردم شهید پرور شهر قم مراسم یاد بود شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.
 يادواره شهداي انقلاب اسلامي

گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آخرین روز از دهه فجر، مراسم یادبود شهدای انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور طلاب، فضلا و علمای حوزه علمیه قم و مردم برگزار شد.

 

در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به رهاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران و تمام ملت‌های جهان، گفت: آزادی بزرگترین ارمغان انقلاب برای ملت‌های جهان است و امام خمینی(ره) به ملت‌های جهان یادآور شدند که باید از بزرگترین حق انسانی خود که آزادی است دفاع کنند و در این راه نباید از هیچ احدی الناسی بترسند.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به تمام مستکبران جهان نشان دادند که به غیر از گفتمان های قالبی که از آن به عنوان گفتمان شرق و غرب یاد می شود، گفتمان های دیگری نیز وجود دارد که آن گفتمان، گفتمان انقلاب اسلامی است، یادآورشد: گفتمان انقلاب، گفتمان انسانیت، اخلاق و پایبندی به ارزش‌های اسلامی است.

 

همچنین در پایان این مراسم حاج علی مالکی نژاد از جانبازان دوران دفاع مقدس خاطرات خود را بیان کردند و پس از آن مراسم مداحی با حضور گسترده مردم برگزار شد./968/پ203/ی

ارسال نظرات