۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۱۰۳
سرپرست حجاج ایرانی:

یوم الله 22 بهمن، عرصه نمایش عزت و اقتدار ملت سربلند ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با انتشار بیانیه‌ای از یوم الله 22 بهمن به عنوان عرصه نمایش عزت و اقتدار ملت سربلند ایران نام برده و از مردم مؤمن، انقلابی و فهیم سراسر کشور دعوت کرده است که در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور داشته باشند.
حجت الاسلام سيدعلي قاضي عسکر سرپرست حجاج ايراني و نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با انتشار بیانیه ای ضمن تبریک آغاز سی وهشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی عزت آفرین یوم الله 22بهمن را نشاندهنده قدر شناسی از میراث گرانبهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دانست.

 

متن این بیانیه بدین شرح است: 

یوم الله 22 بهمن، عرصه نمایش عزت و اقتدار ملت سربلندی است که با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین در تاریخ گشودند و فریاد آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را در گوش و جان جهانیان طنین‏انداز کردند. مردم با بصیرت ایران اسلامی که در پایبندی به عهد و پیمان سرآمد روزگار هستند، قطعاً صدها بهمن را با پایداری در ایمان و عمل در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد.

 

اینجانب ضمن تبریک آغاز سی و هشتمین سال پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی که حاصل تلاش و ایثارگری مردم غیور ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و سر منشاء جریان جدید فکری و اعتقادی جهان است، درود و سلام خالصانه خود را به روان پاک و مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و تمامی شهدا و ایثارگرانی که نقش بی‌بدیل آنان در تمامی موفقیت‌ها و سربلندی‌های این مرز و بوم همواره آشکار بوده و هست، تقدیم می دارم.

 

بی تردید اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی و فهیم سراسر کشور، امسال نیز همانند گذشته، حضوری پرشور و شکوهمند در راهپیمایی عظیم و عزت آفرین یوم الله 22 بهمن خواهند داشت و یکبار دیگر مراتب تکریم و قدرشناسی خود را نسبت به میراث گرانبهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در پرتو رهبری های داهیانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای- دام ظله اعلام خواهند کرد./1330/د102/ی 

ارسال نظرات