۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۳۱۶۱۲۷
مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین فامنین:

ولایت فقیه، مردم و فرهنگ دینی عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) گفت: ولایت فقیه، مردم و فرهنگ دینی سه عامل ماندگاری انقلاب در جامعه هستند.
پيروزي انقلاب اسلامي

حجت الاسلام احمدعلی عبدی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، رمز ماندگاری اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه، مردم و فرهنگ دینی سه عامل ماندگاری انقلاب در جامعه هستند.

 

وی در ادامه افزود: در 38 سالی که از آغاز انقلاب اسلامی می گذرد هر سه این عوامل یعنی مردم، ولایت فقیه وفرهنگ دینی در جامعه ثابت و استوار هستند.

 

حجت الاسلام عبدی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ انقلاب در جامعه به ویژه در نسل جوان تصریح کرد: اگر بتوانیم نسل آینده را معتقد به دین و ولایت فقیه نگه داریم نظام حفظ خواهد شد و اگر دشمن بخواهد ضربه بزند راه به جایی نخواهد برد.

 

وی به آسیب های احتمالی علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نقشه دشمن برای آسیب علیه انقلاب اسلامی، تحریم و حمله به مردم برای از میدان خارج کردن توده مردم از صحنه انقلاب است.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین آسیب دوم را تضعیف رهبری با عوامل گوناگون توصیف کرد و گفت: دشمن در پی آن است که با به کاربردن نقشه های گوناگون از قبیل شورای رهبری و تفرقه انداختن میان مردم و رهبری به شیوه های مختلف نقش ولایت فقیه در جامعه را کمرنگ کنند.

 

وی به سومین آسیب اشاره کرد و افزود: امروز جبهه استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی راهی به جز تخریب انقلاب با ابزار ضد فرهنگی ندارد از این رو است که با استفاده از ابزار مختلف در پی آن است که فرهنگ اصیل جامعه را به فراموشی بسپارد و بدعت، هویت فرهنگی جامعه را از بین ببرد.

 

حجت الاسلام عبدی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ فرهنگی در جامعه افزود: رهبر معظم انقلاب مهم ترین راه نفوذ برای دشمن را نفوذ فرهنگی برشمردند و این امر نشان دهنده آسیب پذیر بودن این عرصه است./979/302/ب1

ارسال نظرات