۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۱۶۱۶۳
در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن؛

مردم تبریز روز شکوه، عزت و پایداری را برای ایران اسلامی رقم زدند

خبرگزاری رسا ـ مردم تبریز با روحیه استکبار ستیزی و فریادهای مرگ بر آمریکا و حضوری شکوهمند بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را مأیوس کردند.
مردم هميشه در صحنه تبريز در راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم همیشه در صحنه تبریز امروز با شور و شوقی فراوان و با دستان گره کرده با فریادهای بلند مرگ بر آمریکا در راهپیمایی 22 بهمن تبریز حضور یافتند و حماسه ای دیگر رقم زدند تا خواب شیرین دشمن برای براندازی نظام اسلامی بار دیگر آشفته شود.

 

ملت غیور آذربایجان نشان دادند نه تحریم، نه رفع تحریم و نه برجام دشمنی ایران را با شیطان بزرگ زمان آمریکا از میان نخواهد برد، مردم بصیر و انقلابی تبریز امروز به دشمنان استکباری این ملت و عمال داخلی آنها این را به یادگار گذاشتند که مردم از انقلاب و اتقلابی گری خسته نشده اند و در مسیر انقلاب هستند و خواهند ماند.

 


فریادهای مرگ بر آمریکا، نه سازش نه تسلیم، مرگ بر صهیونیسم امروز در آسمان تبریز طنین انداز شد و به جهان نشان داد که این انقلاب با قدرت تمام و با صلابت در مسیر اهداف خود در حرکت و تلاطم است و از هیچ چیز هراس و دلهره ندارد.

 


امروز روز در هم شکستن معادلات و منطق دشمن بود که هزاران مغز هزاران ساعت برای آن برنام
ه ریزی و بر آن امید بسته بودند، دشمن بار دیگر مأیوس به خانه برگشت تا بار دیگر با شیطنت های دیگر بیاید ولی بار دیگر سرخورده و نا امید باز خواهد گشت.

 


تبریز روز شکوه، عزت و پایداری را برای ایران اسلامی رقم زد، تمام اقشار مردم روحانیان، بازاریان، کسبه، مسؤولان، دانش آموزان و نسل جوان انقلاب در این افتخار آفرینی حضور داشته و سهیم شدند و روزی شکوهمند و عظیم را رقم زدند.

 


مردم در این روز تداوم خود را بر ارزش های انقلاب و امام راحل فریاد زدند و با تأکید بر حمایت از مظلومان عالم و مستضعفان جهان که از اصول اساسی انقلاب است را فریاد زدند، ملت غیور آذربایجان ولایتمداری و پشتیبان ولایت فقیه بودن خود را به نمایش گذاشتند.

 


در انتهای سی و هشتمین جشن انقلاب بیانه ‌راهپیمایی 22 بهمن قرائت و با فریاد های الله اکبر ملت بر آن مهری تأییدی زده شد.

 


در این بیان آمده است که: اطاعت همه‌جانبه ار زهبر انقلاب را عامل اصلی استحکام و اقتدار ملی، تحکیم آرمان‌های انقلاب اسلامی و هم‌افزایی و وحدت در جغرافیای ایران اسلامی می‌دانیم.

 


همچین مذکور شد: آمریکا را همچنان دشمن شماره یک خود دانسته و با تأسی به منویات و هشدارهای رهبر معظم انقلاب «رخنه» و «نفوذ» در حصار اراده و تصمیمات کشور را راهبرد انکار ناپذیر دشمن در عصر «پسابرجام» می دانیم.

 


در ادامه این بیانه بر جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی تأکید و تصریح شد: می‌بایست با اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» و راهبرد «مدیریت جهادی» در صحنه تولید ملی، با به میدان‌آوردن کار و سرمایه ایرانی نیز اتکا به جوانان جسور، خلاق و کارآفرین، مقطع پسا برجام را به فرصتی برای استحکام‌بخشی ساخت درونی قدرت جمهوری اسلامی تبدیل کنیم./854/202/ب1

ارسال نظرات