۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۳۱۶۲۱۰
ارتش رژیم صهیونیستی:

گزینه عملیات نظامی علیه تونل‎های حماس روی میز قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کردند که احتمال می‎رود ارتش عملیات نظامی گسترده‎ای را علیه تونل‎های حماس در نوار مرزی باریکه غزه صورت دهد.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فرماندهان منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت امنیتی حاکم بر مرزهای باریکه غزه، تصریح کردند که از زمان توقف جنگ 51 روزه تاکنون اوضاع تا این اندازه پرتنش نبوده است.

 

یکی از این افسران می گوید که بر خلاف وضعیتی که قبل از جنگ 51 روزه حاکم بود، احتمال می رود ارتش به طور پیشدستانه عملیاتی نظامی را علیه تونل های حماس در نوار مرزی صورت دهد.

 

این افسر صهیونیستی عنوان کرد که یگان های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خود را آماده کرده اند تا در صورت لبریز شدن کاسه صبر مقامات سیاسی یا جدی تر شدن خطر تونل های حماس به مقابله نظامی با آن روی بیاورند.

 

وی اشاره کرد که ارتش در حالت آماده باش کامل به سر می برد و تمرینات و مانورهایی را نیز در همین راستا انجام داده است و حتی سناریوی حمله موشکی به پایگاه های ارتش را نیز شبیه سازی کرده است.

 

پایگاه خبری عبری زبان والا تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی هیچ بعید نمی داند که حماس موفق به حفر تونل های تهاجمی به داخل مناطق صهیونیست نشین شده باشد به همین خاطر تمامی یگان های نظامی ارتش در شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه به حالت آماده باش درآمده و خود را برای سناریوی نفوذ مبارزان جنبش حماس به داخل این شهرک ها از طریق تونل های تهاجمی آماده کرده اند./982/ب103/د

ارسال نظرات