۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۱۶۲۲۷
عضو مجلس علمای زیدی یمن:

ملت یمن درس ایستادگی را از انقلاب ایران آموخت/ انقلاب اسلامی سبب کوتاه شدن دست وهابیت شد

خبرگزاری رسا ـ جانشین مجلس علمای زیدی یمن با بیان این که ملت یمن درس ایستادگی درمقابل استکبار جهانی و آل سعود را از انقلاب ایران آموخت، گفت: موج بیداری اسلامی در سال های اخیر نشان دهنده این است که پیروزی انقلاب ایران برای تمام جهان درسی شد که برای آزادی و باورهای خود تلاش و ایستادگی کنند.
سيد عبدالمجيد الحوثي عضو ارشد مجلس علماي زيدي يمن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  سید عبدالمجید الحوثی، عضو ارشد جریان الحوثی و جانشین مجلس علمای زیدی یمن در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که ظهر امروز در صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: پیروزی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) به اراده خداوند بود و امروز درس عبرت و الگویی برای جهان است.

 

جانشین مجلس علمای زیدی یمن با بیان این که انقلاب ایران یک انقلاب عظیم برای استکبارستیزی و مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکا بود، تصریح کرد: موج بیداری اسلامی در سال های اخیر نشان دهنده این است که پیروزی انقلاب ایران برای تمام جهان درسی شد که برای آزادی و باورهای خود تلاش و ایستادگی کنند و ملت یمن درس های بسیاری از انقلاب اسلامی ایران آموختند.

 

وی با اشاره به جنایات آل سعود و تحمل و ایستادگی ملت بحرین و این که آن ها به استکبار جهانی متوسل شده اند، خاطر نشان کرد: یمنی ها نیز همچون ملت ایران که سختی های زیادی را در تحقق انقلاب متحمل شدند، تحمل می کنند ولی ما از انقلاب اسلامی درس ایستادگی آموختیم و آمریکا و استکبار جهانی که باعث تحمیل این جنگ و سختی ها برای کشور یمن شده اند، باید بدانند که ما ایستاده‌ایم و برای دفاع از استقلال خود مبارزه می کنیم.

 

جانشین مجلس علمای زیدی یمن در ادامه گفت: دست وهابیت با انقلاب اسلامی ایران قطع شد ولی آن ها می‌خواستند این مسیر را ادامه دهد و بنابراین به پرورش آل سعود ملعون پرداخت و امروز ما در یمن شاهد تخریب خانه‌های ملت مسلمان مظلوم یمن بر سر مردم بی‌گناهش از سوی آل سعود و استکبار جهانی هستیم اما با همه این سختی ها و دشمنی ها، یمن همچنان ایستاده است و  شعار همیشکی ملت اسلام یعنی" مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود" را فریاد می‌زنند.

 

الحوثی با اشاره به قدرت زمینی ارتش یمن، اظهار کرد: آل‌سعود خائن فقط جرأت بمباران از فاصله‌های دور و حمله هوایی را دارد اما در حمله زمینی در مقابل نیروهای بسیجی ارتش یمن قدرتی ندارند و پایگاه نظامی خود را ترک کرده و فرار می کنند درواقع در جنگ زمینی ما حرف اول را می زنیم.

 

وی در پایان گفت: از جمهوری اسلامی ایران به رهبری آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به خاطر توجه، اهمیت و دلسوزی آن ها به ملت یمن و دیگر ملت‌های مظلوم مستضعف مسلمان قدردانی می کنم./844/ب202/د

ارسال نظرات