۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۳۱۶۳۱۸
امام جمعه موقت ساری:

مردم در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که نگاهشان به آمریکا و اروپا نباشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این که مردم ما باید افرادی را در انتخابات آتی برگزینند که نگاهشان به لبخند آمریکا و اروپا نباشد، گفت: ما نمایندگانی می خواهیم که تنها گوش به فرمان رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشند.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به شکوه عظمت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را نشان از هوشیاری و بصیرت ملت ایران دانست و گفت: این ملت نشان داد که در دفاع از آرمان های انقلاب، نظام و ولایت با هیچ کسی تعارفی ندارند.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر این که استکبار جهانی دیگر باید بساط خودش را جمع کند، افزود: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان شد، چون دشمن فکر می کرد مردم در راهپیمایی امسال حضور کمرنگ خواهند داشت.

 

وی حضور ده ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال را موجب حیرت شدن کشورهای استکباری دانست و تصریح کرد: حضور حماسی ملت ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سران کشورهای استکباری را به سکوت وا داشته است.

 

امام جمعه موقت ساری، راهپیمایی میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال را ضربه سنگینی به سران کشورهای استکباری دانست و خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی پس از سی و هفت سال از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی، آن چنان حماسه ای آفریدند که هنوز هم لرزه های این خروش عظیم بر پیکره کشورهای غربی نمایان است.

 

وی با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی در 22 بهمن امسال با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی کردند، بیان داشت: در شرایطی که همه دنیا تلاش  کردند که ملت ایران تضعیف کنند، اما این ملت با ایستادگی و مقاومت خود ثابت کردند که تا پای جان به عهد خود با امام و رهبری پایبند هستند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که مردم با هوشیاری در برابر جبهه‌ها و توطئه‌های دشمنان وارد عمل شدند و همه تحلیل‌های رسانه‌های بیگانه را برهم زدند، بیان داشت: راهپیمایی روز گذشته توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی علیه ملت ولایت مدار ایران را خنثی کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال، ابهت پوشالی غرب را در هم شکست، گفت: مردم برای پاسداری از ارزش های اصیل اسلامی، بیعت با رهبر معظم انقلاب و تجدید پیمان با خون پاک شهدا در این روز بزرگ با یکدیگر هم‌پیمان شدند.

 

حجت الاسلام قاسمی همچنین به تلاش های بسیار دشمنان نظام اسلامی برای براندازی نظام سلامی اشاره کرد و گفت: تهدید، تحریم‌ و جنگ نرم کوچک‌ترین خللی در اراده ملت ایران در رسیدن به قله‌های افتخار ایجاد نمی کند.

 

امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود به در پیش رو بودن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اشاره کرد و با بیان این که این بانوی نمونه اسلامی بهترین الگوی برای بانوان جامعه اسلامی است، گفت: دختران جوان کشورمان باید چنین بانوی بزرگی را الگوی خود قرار دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این مقطع از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: مردم باید در انتخاب اصلح همان معیار امام راحل و مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که مجلس خبرگان رهبری از جایگاه بسیار رفیعی در نظام اسلامی برخوردار است، گفت: مجلس خبرگان رهبری حافظ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که مردم ما باید افرادی در انتخابات آتی برگزینند که نگاهشان بر لبخند آمریکا و اروپا نباشد، بیان داشت: ما نمایندگانی می خواهیم که تنها گوش به فرمان رهنمودهای مقام معظم رهبری باشند.    

 

وی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی تأکید و با بیان این که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی هستند، افزود: اما ملت ایران هوشیارتر و با بصیرت تر از هر زمان دیگری در انتخابات هفتم اسفند ماه حضور خواهند داشت.

 

امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان به نقش مردم در پیروزی نهضت امام و دوام و بقای آن اشاره کرد و گفت: حضور در صحنه مردم در همه عرصه های این انقلاب تعیین کننده بوده است.

 

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را تداوم مردم سالاری دینی دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هفتم اسفند ماه به دشمنان داخلی و خارجی خواهند فهماند که همچنان مدافع حقیقی انقلاب و نظام و رهبری هستند./950/201/ب3

ارسال نظرات