۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۳۳۷
شیخ نعیم قاسم:

عربستان در اجرای برنامه‎های آمریکا در منطقه پیش قدم است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله درباره ادعای عربستان برای دخالت در سوریه تأکید کرد که عربستان در اجرای برنامه‎های آمریکا در منطقه پیش قدم است.
نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت وگو با رادیوی این کشور گفت: حزب الله هیچ گاه طرفدار جنگ نبوده اما برای رویارویی با دشمنان آماده است.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی بداند که حزب الله امروز از امکانات و قدرت بسیار زیادی برخوردار است و اسرائیل در صورت انجام هرگونه اقدام خصمانه، امنیت خود را از دست داده است.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بر اساس داده های اطلاعاتی کشورهای غربی رفتار می کند که این مساله با آنچه در واقعیت شاهد آن هستیم تفاوت زیادی دارد.

 

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: اسرائیل در حال حاضر توانایی آغاز جنگ را ندارد و منتظر است تا ببیند تحولات منطقه چه شرایطی را فراهم خواهد کرد.

 

معاون نصرالله تاکید کرد: حزب الله هنگام حضور نظامی خود در سوریه هیچ گاه از دشمن صهیونیستی غافل نبوده و همواره برای مبارزه با این رژیم ستمگر آماده بوده است.

 

عضو ارشد حزب الله به احتمال دخالت نظامی سعودی ها در سوریه پرداخت و گفت: عربستان مدعی است که قصد دارد تحت ائتلافی به رهبری آمریکا در سوریه دخالت نظامی مستقیم کند و این بدان معنا است که آمریکا در منطقه برای اجرای پروژه نفوذ و توسعه طلبی خود نیاز به ابزاری داشته و عربستان برای این مساله پیش قدم شده است./1321/ب902/د

ارسال نظرات