۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۳۱۶۳۶۴
یکی از علمای بحرین تأکید کرد؛

مذهبی بودن انقلاب ملت بحرین کذب محض است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه منطقه الداز بحرین نسبت به مذهبی جلوه دادن انقلاب ملت بحرین به شدت واکنش نشان داد و گفت که کسانی این اتهام را صادر می‎کنند که مطالبات مردم با خواسته‎هایشان در تضاد است.
حجت الاسلام محمد صنقور امام جمعه الدراز بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد صنقور امام جمعه منطقه الدراز بحرین در خطبه های نماز جمعه امروز که در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد با اشاره به فرارسیدن پنجمین سالروز آغاز انقلاب ملت بحرین علیه آل خلیفه گفت: بحران سیاسی همچنان بر کشور حاکم بوده و هیچ تغییر رخ نداده است. ملت بحرین به هیچ وجه از خواسته های خود کوتاه نمی آید چرا که مطالبات عادلانه و ضروری دارند.

 

وی نسبت به بی توجهی آل خلیفه به خواسته های مردم به شدت انتقاد کرد و افزود: انقلاب مردمی در بحرین بر خلاف ادعای نظام، کاملا ملی و به دور از اهداف مذهبی است. مردم بحرین خواستار زندگی کریمانه و همراه با امنیت و ثبات و آزادی همگانی هستند و عدالت و مشارکت در اداره و آینده کشور را دنبال می کنند.

 

حجت الاسلام صنقور تصریح کرد: اتهام زنی به انقلاب ملت بحرین کاملا مغایر واقعیت است. انقلاب ملت بحرین مطمئنا ملی است و هیچ رنگ مذهبی و طایفه ای به همراه ندارد.

 

امام جمعه منطقه الدراز ادامه داد: این اتهام از سوی کسانی صادر می شود که کاملا حس طایفه ای دارند یا مصالحشان با خواسته های مشروع ملت بحرین مغایر است.

 

وی به افزایش زندانیان انقلابی در بحرین اشاره کرد و گفت: زندان های بحرین با حضور زندانیان سنین مختلف پر شده است و آنان به ویژه کودکان در وضع جسمانی و روحی بسیار بدی قرار دارند.

 

این روحانی بحرین در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه بر لزوم آغاز گفت وگوی جدی برای خروج کشور از حالت رکود و بحران تأکید کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات