۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۳۱۶۴۲۷
عضو مجمع اصولگرایان هرمزگان:

اختلاف سلیقه‌ها نباید سبب تفرقه بین احزاب شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی ایثارگران هرمزگان با تأکید بر اینکه اختلاف سلیقه‌ها نباید سبب تفرقه بین احزاب شود، گفت: وحدت و همگرایی بین جریان اصولگرایان در استان هرمزگان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وحدت اصولگرايان

پرویز سالاری عضو مجمع اصولگرایان هرمزگان و دبیر اجرایی ایثارگران این استان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به تاریخچه تشکیل جریان اصولگرایی، گفت: در تیرماه 1378 پرچم اصولگرایی با شاخصه‌های از پیش تعیین‌شده برافراشته و همه جریان‌ها را به وحدت و همگرایی دعوت کرد.

 

وی با اشاره به تلاش جریان اصولگرایان در استان هرمزگان همزمان با دیگر استان‌ها برای دست یابی به نتایج مثبت، افزود: هوشیاری و تیزبینی تشکل‌های فعال مجمع جبهه متحد اصولگرایی در استان سبب خروجی مناسب جلسات و نشست‌های برگزار شده در استان می‌شود.

 

دبیر اجرایی ایثارگران هرمزگان ابراز داشت: حزب مؤتلفه اسلامی، اصولگرایان و تشکل‌های همسو به این نتیجه رسیدند که اصل ولایت فقیه است و باید از ایشان اطاعت محض داشته باشند.

 

سالاری، مقبولیت افراد و رأی آوری و رعایت منشور و مدنظر قرار دادن شاخص‌های اصولگرایی را 2 شاخصه اصلی ارزیابی در استان هرمزگان برشمرد.

 

وی با اشاره به اهمیت ویژه وحدت و همگرایی بین جریان اصولگرایان در استان هرمزگان، تاکید کرد: اختلاف سلیقه‌ها نباید سبب تفرقه بین احزاب شود.

 

عضو مجمع اصولگرایان هرمزگان با اشاره به تصمیمات متفاوت جریان اصولگرایی در استان‌ها و با تأکید بر اهتمام مقتضیات محلی و منطقه‌ای، گفت: حرکت جریان اصولگرایی در استان‌ها باید بر اساس چراغ راه منشور که بر طبق چارچوب گفتمان امام تدوین شده، باشد.

 

سالاری با اشاره به حضور یا عدم حضور نمایندگان فعالی مجلس در لیست اصولگرایان، تاکید کرد: برخی از نمایندگان حاضر در مجلس، شاید در لیست اصولگرایان جایی نداشته باشند چرا که متاسفانه برخی از آنان در قول و عمل همراهی و هم آوایی ندارند.

 

وی با بیان اینکه تضارب آراء نشانه رشد و توسعه است، اذعان داشت: باید با تبدیل تهدیدها و آسیب‌ها به  فرصت در جهت رشد و حفظ آرمان‌های امام و شهدا و همچنین ارزش‌های نظام مقدس گام برداشت.

 

عضو مجمع اصولگرایان هرمزگان ابراز داشت: در تلاشیم تا افرادی که شانس کمتری برای انتخاب دارند به نفع ائتلاف اصولگرایی و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و ایجاد همگرایی و وحدت و اجماع آراء انصراف دهند.

 

سالاری با اشاره به اهمیت پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حضور پرشور مردم در دو انتخابات پیش رو را به عنوان دو رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به شرایط کنونی، امری ضروری دانست./851/303/ب1

ارسال نظرات