۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۳۱۶۵۱۴
به همت مدرسه علمیه حضرت زینب مشهد؛

مراسم جشن میلاد حضرت زینب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) جشن میلاد آن حضرت را با عنوان «زلال تر از باران» برگزار می کند.
مراسم جشن میلاد حضرت زینب برگزار می‌شود

خانم پارسایی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مدرسه علمیه حضرت زینب(س) هر ساله جشن میلاد بزرگ حضرت زینب(س) را برگزار می کند و امسال نیز جشن میلاد این بانوی صبر و ایثار با عنوان «زلال تر از باران» اجرا می شود.

 

 

وی گفت: حضرت آیت الله خامنه ای در مورد حضرت زینب(س) می فرمایند: «این بانوی بزرگ اسلام و بشریت همچون قله سرافراز و استواری در برابر همه مصیبت ها و حوادث تلخ ایستاد و به یک الگو و پیشوای جاودانه مبدل شد.»

 

 

پارسایی با اشاره به این که مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد هر ساله در ایام میلاد حضرت زینب(س) برنامه ویژه ای دارد، گفت: هجدهم بهمن ماه، جشنی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد. 

 

 

وی با بیان این که مراسم جشن میلاد زلال تر از باران، ویژه بانوان تدارک دیده شده است، گفت: در این جشن حجت الاسلام داوودی نژاد، استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل خانواده سخنرانی می‌کند.

 

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد با اشاره به این که مدیحه سرایی و اجرای مولودی از دیگر برنامه های این مراسم است، افزود: در این مراسم میزگردی پیرامون شخصیت حضرت زینب(س)، از سوی طلاب این مدرسه علمیه، اجرا می شود.

 

 

پارسایی با اشاره به این که در پایان مراسم نیز به هم‌نامان حضرت زینب(س) یادبودی اهدا خواهد شد، اظهار داشت: این جشن ساعت 18، روز یکشنبه در سالن آمفی تئاتر مهندس مشکی برگزار می‌شود.

 

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد گفت: از آن جا که روز میلاد این بانو به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است، دیدار با بانوان پرستار بیمارستان امام حسین(ع) جزء برنامه های روز میلاد خواهد بود و برخی از مسؤولان مدرسه با حضور در این بیمارستان و اهدا شاخه گل و بسته فرهنگی از زحمات این قشر دلسوز تقدیر خواهند کرد./1309/302/ب1

ارسال نظرات