۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۳۱۶۵۹۲
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی:

حرکت جهادی و انقلابی انتخابات توطئه دشمن را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی با بیان این که حضور در پای صندوق های رأی یک وظیفه شرعی و قانونی محسوب می شود، گفت: حرکت جهادی و انقلابی انتخابات توطئه های دشمنان ایران اسلامی علیه ولایت فقیه و جامعه روحانیت را خنثی می کند.
حجت الاسلام سيد جواد موسوي نامزد پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري در استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید جواد موسوی نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی شب گذشته در برنامه معرفی نامزدها از شبکه سیمای استان مرکزی بیان کرد: وظایف مجلس خبرگان طبق قانون کاملا تعریف شده است و اعضای این مجلس در راستای قانون به تکالیف خود عمل می کنند.

 

حضور در پای صندوق های رأی یک وظیفه شرعی و قانونی

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: بر اساس اصول 107 و 111 قانون اساسی، وظایف مجلس خبرگان به صورت شفاف در حوزه رصد استمرار شرایط ولایت فقیه و همچنین پیگیری و تعیین افرادی با شایستگی و ویژگی های رهبری تعیین شده است و در این خصوص بر مبنای قانون هیچ شبهه ای وجود ندارد.

 

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی با بیان این که که حضور در پای صندوق های رأی یک وظیفه شرعی و قانونی برای آنها محسوب می شود، گفت: حرکت جهادی و انقلابی انتخابات توطئه های دشمنان ایران اسلامی بر علیه ولایت فقیه و جامعه روحانیت را خنثی می کنند.

 

ولایت فقیه عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی است

حجت الاسلام موسوی با بیان این که وجود ولایت فقیه به عنوان نقطه قوت انقلاب اسلامی و عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی است، گفت: دشمنان ایران اسلامی ازموهبت الهی ولایت فقیه که نصیب ملت ایران شده است بسیار ناخوشایند هستند و این اصل و جامعه روحانیت را مورد هجمه های خود قرار داده اند.

 


نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی با بیان این که ایمان و اعتقاد به علما و جامعه روحانیت از زمان غیبت کبری امام زمان(عج) آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با وجود این که امت اسلامی با امام زمان خود ارتباط مستقیمی نداشته اند اما مشکلات و مسائل شرعی خود را با نایبان برحق آن امام همام در میان می گذاشتند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مسیر اعتماد به علما تا زمان معاصر ادامه داشت تا ملت ایران به آرمان های امام راحل ایمان آوردند و با پشتیبانی از ایشان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، گفت: امروز مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه، نایب برحق امام زمان (عج) در روی زمین هستند و ملت ایران نیز به ایشان اعتماد و ایمان راسخ دارند.

 


شایان ذکر است، حجت الاسلام سید جواد موسوی فرزند سید محمد تقی متولد سال 1360، متاهل و دارای سه فرزند است که از سال 1374 تحصیلات حوزوی خود را آغاز کرده و پس از 10 سال مطالعه مقدمات وارد سطوح خارج فقه شده است.

 


وی در موسسه تخصصی فقه و حقوق بقیه الله قم به پرورش طلاب فقه و اصول اشتغال دارد.

 


گفتنی است، 17 نامزد برای رقابت های پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مرکزی نام نویسی کردند که در مجموع صلاحیت پنج نامزد تائید شد.

 


استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت، دو کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

 


یادآور می شود، پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری در کشور برگزار خواهد شد./842/202/ب1

ارسال نظرات