۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۳۱۶۶۱۲
امام جمعه حمیدیه:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بزرگ سیاسی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه حمیدیه با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت ایران به ویژه نسل جوان با اعتقاد بیشتری در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشته و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه بزرگ سیاسی برای نظام اسلامی است.
راهپيمايي 22 بهمن در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه حمیدیه و استاد دانشگاه، با حضور در برنامه «قضایا و آرا» که از شبکه جهانی الاهواز پخش شد، ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن سراسر کشور، خاطرنشان کرد: دوربین های فیلمبرداری تنها توان نشان دادن جمعیت را داشتند و از نشان دادن شوق و نیت مردم و ارتباط آنها با انقلاب اسلامی عاجزند.

 

امام جمعه حمیدیه با اشاره به این که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تقویم رسمی کشور تعطیل است، اظهار داشت: ملت ایران حضور در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه خود دانسته و با انگیزه دینی و ملی دعوت رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید را پاسخ داده و با حضور خود حماسه سیاسی بزرگی را رقم زدند.

 

استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به رابطه و پیوند محکم میان ملت و نظام اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران نماینده نظام اسلامی و نظام اسلامی نماینده ملت بوده و علی رغم انواع تهدیدها هرگز از نظام اسلامی و اهداف و آرمان های خود دست برنخواهد داشت.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به ایستادگی، حمایت و پشتیانی ملت ایران از نظام و انقلاب اسلامی، افزود: حضور پرشکوه و همیشگی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان از پذیرش نظام اسلامی از سوی مردم دارد.

 

این مقام مسؤول حضور یا عدم حضور مردم در انواع رویدادهای سیاسی را عاملی در پذیرش یا عدم پذیرش نظام ها دانست و با اشاره به حضور پرشکوه ملت ایران در همه رویداهای سیاسی، گفت: این حضور در تاریخ بی سابقه بوده و ان شاء الله در 7 اسفند حماسه ای بزرگ تر را شاهد خواهیم شد.

 

امام جمعه حمیدیه با اشاره به انتخابات 7 اسفند و دعوت مردم برای خلق حماسه ای دیگر ابراز داشت: مدعیان آزادی و دموکراسی نیز شاهد حضور پرخروش ملت ایران برای نظام اسلامی خواهند بود و در تاریخ این کشورها چنین موردی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران و نسل جوان امروزی با آگاهی و اعتقاد بیشتری در مسیر انقلاب اسلامی گام برمی دارد، تصریح کرد: در آغاز چنین آگاهی وجود نداشته اما به مرور زمان به ویژه در زمان کنونی استقبال از نظام اسلامی چشمگیر شده و از همه جنبه ها قابل درک و فهم است.

 

استاد دانشگاه پشتوانه مردمی و استقبال روزافزون ملت ایران و به مرور زمان را از ویژگی های خاص انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: مقبولیت نظام اسلامی روبه گسترش است در حالی که این مورد درباره دیگر انقلاب ها صادق نبوده و با گذر زمان مشروعیت و مقبولیت خود را از دست می دهند.

 

حجت الاسلام هاشمی در پایان القای شبهات و بیان حضور ناچیز مردم در پشتیبانی از نظام اسلامی را دلیلی بر ناکارآمد بودن تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: دشمنان خود از پشتیبانی و وفای عهد ملت ایران به نظام اسلامی آگاه هستند./9456/203/ب1

ارسال نظرات