۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۳۱۶۶۱۷
آیت الله طبرسی:

مجلس خبرگان رهبری حافظ و پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، مجلس خبرگان رهبری را حافظ و پشتیبان انقلاب و ولایت دانست و با بیان این که این این محل حضور مجتهدان، عالمان و شخصیت های بزرگ نظام است، گفت: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه این مجلس رفیع است که باید هوشیار باشیم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جشن ولادت حضرت زینب(س) و تجلیل از پرستاران شهرستان رامسر با گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) از این شخصیت بزرگ اسلام به عنوان ﺑﺎﻧﻮﯾﯽ ﻧﻤﻮﻧﻪ در اﺳﺘﻘﺎﻣﺖ، ﺻﺒﺮ و رﺷﺎدت ﯾﺎد ﮐﺮد و با بیان این که اﯾﻦ ﺑﺎﻧﻮی ﻧﻤﻮﻧﻪ اﺳﻼم ﺣﻖ ﺑﺰرﮔﯽﺑﺮ ﮔﺮدن اﺳﻼم دارد، اداﻣﻪ داد: ﺗﻨﮫﺎ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺴﺖ ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎه و ﭘﻨﺎھﮕﺎه ﮐﺎروان اﺳﺮای ﮐﺮﺑﻼ ﺑﺎﺷﺪ اﯾﻦ ﺑﺎﻧﻮی ﺻﺒﻮر اﺳﻼم ﺑﻮد.

 

وی ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ اﯾﻦ ﮐﻪ ﺣﻀﺮت زﯾﻨﺐ(س) به واﺳﻄﻪ ﺣﻀﻮر در ﮐﺮﺑﻼ و ﻣﺸﺎھﺪه آن واﻗﻌﻪ ﻋﻈﯿﻢ، ﻧﻘﺶ ﻣﮫﻢ و ﻣﺎﻧﺪﮔﺎری در ﺣﻔﻆ و ﺣﺮاﺳﺖ ﻓﻠﺴﻔﻪ ﻗﯿﺎم و ﺣﻘﺎﯾﻖ آن ﺑﺮ ﻋﮫﺪه داﺷﺖ، ﺑﯿﺎن کرد: آن ﺑﺎﻧﻮی ارزﺷﻤﻨﺪ اﺳﻼم ﺑﺎ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺻﺤﯿﺢ واﻗﻌﻪ ﻋﻈﯿﻢ ﻋﺎﺷﻮرا ﺳﺒﺐ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎری آن ﻧﮫﻀﺖ در ﺟﮫﺎن ﺷﺪ.  

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بارزترین بعد زندگی حضرت زینب(س) ‌را پاسداری از فرهنگ عاشورایی و تبعیت از مسیر ولایت دانست و گفت: در حقیقت رمز بقای حماسه کربلا در بیداری مردم بوده و این بیداری مرهون مجاهدت حضرت زینب(س) است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که پرستاری کار مقدسی است که باید برای آن ارزش و احترام خاصی قائل شد، خاطرنشان کرد: باید رسیدگی به پرستاران از لحاظ معیشتی به دلیل سختی های موجود در آن بیشتر شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه اشاره کرد و با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به حتم تعیین کننده خواهد بود، بیان داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی انتخابات را مظهر و تجلی دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و با بیان این که دشمنان همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات اسفندماه به کار گرفته اند، خاطرنشان کرد: تبلیغات منفی دشمنان علیه انقلاب و نظام تأثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، هر رأی ملت ایران را تیری بر قلب دشمنان اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری هر ایرانی در پای صندوق رأی موجب تقویت اقتدار نظام در عرصه های بین المللی خواهد شد. 

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به اهمیت انتخابات این دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و با بیان این که دشمنان برای این مجلس نقشه های شومی در سر داشتند، بیان داشت: خوشبختانه با نظارت صحیح و انقلابی شورای نگهبان بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی شد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، مجلس خبرگان رهبری را حافظ و پشتیبان انقلاب و ولایت دانست و با بیان این که این این محل حضور مجتهدان، عالمان و شخصیت های بزرگ نظام است، افزود: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه این مجلس رفیع است که باید هوشیار باشیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز، کشورمان هر ساله شاهد برگزاری یک انتخابات بوده است، تصریح کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان، این انتخابات با مشارکت و حضور حداکثری مردم ولایت مدار وبا بصیرت ایران اسلامی برگزار شد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که دشمن همواره برای ضربه زدن به انقلاب و اصل ولایت در کمین است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید با بصیرت بالا تنها گوش به فرمان رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم، تا خدای نکرده از مسیر صحیح گمراه نشویم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و با بیان این که دشمن به دنبال تضعیف رابطه میان مردم و نظام است، بیان داشت: در آستانه انتخابات همدلی و همزبانی میان مردم و مسؤولان یک اصل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد./950/202/ب1

ارسال نظرات