۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۳۱۶۶۲۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مسؤولان با مراقبت از رفتار و گفتار اجازه بهره‌برداری سوء به دشمن ندهند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مسؤولان باید مراقب رفتار و گفتار خود باشند و اجازه ندهند دشمن از سخنان و رفتار آنها به عنوان خوراک تبلیغاتی بر علیه نظام بهره برداری کند، چرا که دشمنان با کسی تعارف ندارند و به دنبال تحریف اذهان عمومی و بزرگ‌جلوه‌دادن برخی از رفتارها به نفع خود هستند.
حجت الاسلام علي نعمت الهي
مدير دفتر تبليغات اسلامي قزوين

حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به جایگاه شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان همان گونه که در بیانات امام و رهبری و قانون گذار و قانون اساسی که جزء یکی از قوانین مترقی و برتر در جهان است، به آن اشاره شده دارای جایگاهی رفیع در نظام اسلامی است.

 

وی ادامه داد: شورای نگهبان از همان شروع به کار انتخابات تا مراحل پایانی آن نقشی پررنگ دارد و قانون نیز زمانی مشروعت و مقبولیت پیدا می کند که شورای نگهبان که شامل شش حقوقدان و شش فقیه آن را بررسی و تأیید کند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به نقش شورای نگهبان در ساختار سیاسی نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: اینکه عده ای به دنبال تضعیف جایگاه شورای نگهبان و زیر سؤال بردن آن هستند نشان از آن دارد که منافع آنها به واسطه اعمال شورای نگهبان به خطر افتاده است، از این رو به دنبال جوسازی و فضاسازی بر علیه آن هستند.

 

این مسؤول با بیان اینکه شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر وظایف خود را به بهترین نحو ممکن ادامه دهد گفت: شورای نگهبان باید جدی و قانونی به روال خود ادامه دهد و مراقبت لازم را در انجام وظایف خود داشته باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با تأکید بر اینکه دشمنی دشمنان همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: اینکه دشمنان در داخل و خارج از کشور به دنبال بهانه ای برای دشمنی خود هستند امری طبیعی است از این رو کوبیدن یک نهاد نظارتی چون شورای نگهبان و زیر سوال بردن آن هم نشان از ادامه دشمنی آنها دارد.

 

وی افزود: مسؤولان باید مراقب رفتار و گفتار خود باشند و اجازه ندهند دشمن از سخنان و رفتار آنها به عنوان خوراک تبلیغاتی بر علیه نظام بهره برداری کند چرا که دشمنان با کسی تعارف ندارند ندارند و به دنبال تحریف اذهان و بزرگ‌جلوه‌دادن برخی از رفتارها به نفع خود هستند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی ادامه داد: امروز به واسطه پیشرفت تکنولوژی و عصر اطلاعات مردم دارای آگاهی هستند و در دورترین نقطه کشور هم بهترین ابزار اطلاع رسانی وجود دارد اما باید مراقب بود تحت تاثیر تبلیغات سؤء و اطلاعات نادرست قرار نگیرند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان با تأکید بر اینکه اقشار مختلف مردم باید با بالا بردن بصیرت و آگاهی خود به دنبال واقعیت و حقیقت باشند خاطرنشان کرد: مردم باید با در نظر گرفتن ملاک ها و شاخص های موجود در شناخت حق و حقیقت آگاهی و بصیرت خود را بالا ببرند تا در این میان فریب دشمنان و تبلیغات آنها را نخورند. /955/302/ب2

ارسال نظرات