۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۳۱۶۶۶۰
امام جمعه زرند:

عشق به امام حسین و امید در زندگی دو عامل مهم حفظ نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زرند گفت: عشق به امام حسین(ع) و امید در زندگی از مهم ترین عواملی هستند که در حفظ نظام و دینداری اسلام و حفظ جوانان و یکپارچگی ملت ایران نقش دارند.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، به تبیین عوامل حفظ نظام جمهموری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: مهم ترین عامل در حفظ نظام جمهوری اسلامی عاشورای سیدالشهداء است که دشمن هرساله در این ایام درصدد اجرای نقشه های شوم خود است تا جوانان را از محافل عزاداری آن حضرت دور کند.


وی بیان کرد: جوانان با حضور خود در تکایا، مساجد و حسینه ها برای عزاداری شرکت می کنند و این شور حسینی تمام بافت های دشمن و شیاطین را ار بین می برد و این یکی از مهم ترین عامل حفظ نظام، ملت ایران است.

 

امام جمعه زرند امید را دومین عامل حفظ نظام دانست و تصریح کرد: امیدی که در دل‌ها وجود دارد امید به زندگی بهتر آن هم به دست صالحین‌ترین افراد است؛ از دیدگاه قرآن برخلاف مکاتب بشری دیدگاه قرآن در رابطه به آینده جهان بسیار روشن است و آینده جهان تاریک نیست، آینده جهان آینده ای امید بخش همراه با عدالت ونابودی ظالمان و ستمگران است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: آینده جهان از آن انسان‌های مؤمن و صالح و حضرت صاحب‌الامر است این یک حقیقتی است که هم در قرآن مجید و هم در روایات بیان شده است، و یکی از اهداف بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است تا مردم جهان مشاهده کنند ایران اسلامی به برکت اسلام ناب مانند یک بهشت از نظر مالی، اقتصادی و فرهنگی سرآمد است و اگر ما به یاری خدا به این نقطه برسیم، تمام رفتارها اسلامی، دولت اسلامی، ملت اسلامی و زندگی ها الهی باشد این نقطه ای است که مردم جهان امیدوارمی شوند و باعث زمینه سازی ظهور آن حضرت می شود.


وی ابراز کرد: دولت عباسی این روایت را از پیامبرخدا(ص) شنیده بودند که آن حضرت فرمودند« حضرت مهدی می آید دولت باطل و ظالم را سرنگون می کند» آنان نیز اسم بچه های خود را مهدی و هادی می گذاشتند تا به مردم اعلام کنند که آن مهدی ما هستیم، و در حال حاضر هم این مهدی های دروغین در عراق، آفریقا، بصره و در ایران وجود دارد و چندین مهدی های دروغین نیز در زندان ها به سر می برند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: یکی از برنامه های هالیوود این بود که مردم را نسبت به مهدی موعود بدبین کند، فیلم های زیادی را ساختند درهمین زمینه که حضرت مهدی را بدجلوه دهند، و از تفکرات خود در فیلم هایشان استفاده می کردند.

 

امام جمعه زرند با بیان این که در این راستا ما باید شناخت خود را روز به روز با اهل بیت(ع) بیشتر کنیم، عنوان کرد: امام زمان(عج) در روی همین کره خاکی زندگی می کند، اما ناشناخته است.

 

وی تأکید کرد: سلام به آن حضرت، خواندن دعا، مطالعه کتاب های نوشته شده درباره آن حضرت، و بالابردن معرفت و ایمان می‌تواند ما را از گمراهی ها نجات دهد.


حجت الاسلام ابراهیمی در پایان ابراز کرد: حضرت مهدی(ع) در روایت آمده است که مثل خورشید زیر ابر است، و این خورشید گرما دهی و نور دهی دارد، و این گرما دهی به دلها و هدایت دلها را حضرت صاحب الامر دارند، و در نهایت ما باید روز به روز به این خورشید پنهان شده در زیر ابر توجه کنیم./9709/302/ب2

ارسال نظرات