۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۳۱۶۶۷۸
امام جمعه کوهبنان:

مجلس خبرگان رهبری مجلسی مهم و کلیدی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهبنان با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری مجلسی مهم و کلیدی است و عزت ما بسته به رهبری و ولایت است وجود انسانی عالم، فقیه و مدیر و مدبر که در همه حال سبب عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه کوهبنان

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بی نظیر خواند و با استناد به آیه 57 سوره نساء اظهار کرد: خداوند در قرآن و شریعت دو مسیر را مشخص کرده که فعال و کوشا است و راه میانه ‌ای وجود ندارد، راه اول راه انسان‌های مؤمن، فعال، بیدار و هوشیار است که تلاش و مبارزه آنان برای خدا و در راه خدا است زیرا انسان مؤمن در همان راهی که پیدا کرده کار می‌کند و در مقابل انسان‌های کافر هستند، کسانی که راه خدا را فراموش کردند و راه شیطان را برگزیدند که راه طاغوت است.


وی بیان کرد: خداوند به مؤمنان می‌فرماید« با شیطان مبارزه کنید و با او کنار نیایید»، چون نقشه شیطان هر چند گسترده باشد و در ظاهر قوی و محکم به نظر برسد در حقیقت نقشه ضعیفی است که نمونه بارز این شیطان آمریکای جهان خوار است، و استکبار جهانی 37 سال با تمام ترفندها و نقشه‌هایش وارد شده و هزینه کرده است که گاهی اوقات به اندازه بودجه کشورش و بیش از آن هزینه شده اما به اهداف شوم و پلیدش دست نیافته است و هرگز دست پیدا نمی‌ کند.


امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: آمریکا طی سال‌های گذشته حلقه مبارزات علیه خودش را گسترده‌ تر کرده است به‌ گونه‌ای که مردم در کشورهای مختلف نظیر سوریه، عراق، یمن و بحرین با ایادی آنها در حال مبارزه هستند که در حقیقت پیروزی همیشه از آن مؤمنان بوده است.


حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: امروز هم روز تشخیص صفوف است روزی که راه و مسیرها مشخص و وفاداران به حضرت روح‌الله (ره) را در خط مبارزه با شیطان قرار می‌دهد هر چند دشمنان تلاش کنند، صبح پیروزی جهانی از آن امت اسلامی و نزدیک است.


وی افزود: ایام‌الله دهه فجر ایام مبارکی است که ملت شریف ایران وظیفه خود را شناختند و به‌ موقع در صحنه حضور پیدا کردند، و به یاری خدا همچنین در روز 7 اسفند باردیگر افتخار می آفرینند.


امام جمعه کوهبنان با بیان این که مردم در روز 22 بهمن قدرت اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشتند، ابراز کرد: در این روزما شاهد رونمایی از پهپاد 129 با برد 2 هزار کیلومتر با توانایی حمل هشت موشک بودیم که این مهم دشمنان را به وحشت انداخت.


حجت الاسلام جعفری به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری پرداخت و عنوان کرد: مجلس خبرگان رهبری مجلسی مهم و کلیدی است و عزت ما بسته به رهبری و ولایت است وجود انسانی عالم، فقیه و مدیر و مدبر که در همه حال موجب عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


وی تأکید کرد: حفظ حرمت‌ها ضروری است و باید زمینه برای معرفی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری فراهم و کسانی انتخاب شوند که بلایی بر سر اسلام وارد نیاورند، بنابراین باید تلاش کرد رهبری خدشه‌دار نشود تا موفقیت تمام قوا را شاهد باشیم.


امام جمعه کوهبنان یادآور شد: چون انتخابات خبرگان از تمام انتخابات کشور مهم‌تر است باید تلاش کنید انسان‌هایی اندیشمند و پشتیبان ولایت فقیه را برگزینید و در بحث انتخاب باید مسأله حزب و گروه کنار برود و فقط به دنبال حقیقت‌گرایی باشیم.


حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: وقتی انتخابات همگانی می‌شود کشور و نظام عزت پیدا می‌کند و بیمه می‌شود آن وقت انتخابات برای همه مردم فریضه‌ای می‌شود که باید شرکت کنند و البته مسؤولان دولتی نباید درگیر مسائل روزنامه‌ای و تبلیغاتی انتخابات شوند و انتخابات آنان را از مسائل مستمر غافل کند./9709/302/ب3

 

ارسال نظرات