۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۶۹۲
نماینده پارلمان لبنان:

حامیان تروریستم توانایی ضربه زدن به محور مقاومت را ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که اردوگاه آوارگان سوری روزنه نفوذ تکفیری های تروریست به لبنان است.
محمد رعد نماينده پارلمان لبنان و رييس فراکسيون وفاداري به مقاومت


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، نماینده پارلمان لبنان و رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان در نشست با شهرداران مناطق بقاع این کشور گفت: جای تاسف است که برخی از سیاستمداران نسبت به تهدیدی که در کشور همسایه ما یعنی سوریه نسبت به لبنان است توجهی نمی کنند.

 

وی افزود: هم اکنون نزدیک به یک میلیون و نیم آواره سوری در لبنان هستند و اردوگاه استقرار این افراد محل نفوذ تروریست های تکفیری است و این اردوگاه ها به مثابه یک بمب ساعتی محسوب می شود.

 

این مقام مسؤول در ادامه به اقدامات عناصر نفوذی تکفیری در اردوگاه پناهندگان سوری اشاره کرد و گفت: این افراد در  پی اجرای پروژه نفوذ و توسعه طلبی تکفیری ها و صهیونیست ها در لبنان هستند.

 

محمد رعد تصریح کرد: تروریست های تکفیری با شکست در سوریه به عنوان کشوری که در برابر آمریکا و اسرائیل ایستادگی می کند، سعی دارند پروژه های شکست خورده خود را در لبنان پیاده کنند.

 

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان در پایان اظهار داشت: کشوری که وحشیانه ترین یورش علیه مردم بی دفاع یمن را ترتیب داده است، سعی دارد نیروهای خود را برای حمایت از گروه های تکفیری تروریستی در سوریه وارد کارزار کرده و شکست دیگری را این بار در سوریه تجربه کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات