۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۱۶۶۹۸
رییس اداره سنجش و پذیرش جامعة الزهرا خبر داد؛

امکان دریافت کارت آزمون ورودی سال 96 ـ 95 جامعه‌الزهرا از 26 بهمن‌ماه

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره سنجش و پذیرش جامعة الزهرا(س) از اعلام زمان دریافت کارت آزمون ورودی این مرکز خبر داد و گفت: ۲۶ بهمن ماه کارت آزمون ورودی سال 96 ـ 95 جامعه الزهرا(س) برای متقاضیان بر روی سایت قرار خواهد گرفت.
پذيرش  جامعة الزهرا

اباذر عمرانی فر، رییس اداراه سنجش و پذیرش جامعة الزهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه جامعة الزهرا(س) یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و آموزش خواهران در زمینه علوم دینی در سطح کشور است، گفت: در حال حاضر در این مرکز علوم دینی بیش از 15 هزار طلبه خواهر مشغول به تحصیل علوم دینی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه این مرکز به دو صورت حضوری و غیرحضوری در سطوح مختلف تحصیلی طلاب خواهر را جذب می‌کند، تصریح کرد: تاکنون استقبال طلاب خواهر چه در داخل و چه در خارج از کشور از تحصیل در این مرکز خوب بوده و همه ساله عده زیادی برای ورود به این مرکز با یکدیگر به رقابت علمی می‌پردازند.

 

رییس اداره آموزش و پذیرش جامعة الزهرا(س) با بیان این که آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) برای سال تحصیلی 96 - 95 جمعه 30 بهمن در 31 حوزه امتحانی در کل کشور برگزار می شود، اظهار کرد: داوطلبان می توانند از 26 بهمن ماه با مراجعه به سامانه پذیرش به آدرس http://paziresh.jz.ac.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

 

عمرانی فر با اشاره به اینکه در حال حاضر طلاب خواهر در جامعة الزهرا(س) تا سطح چهار مشغول به تحصیل هستند، افزود: خوشبختانه جامعة الزهرا(س) در کنار تربیت مبلغان برجسته اقدام به تربیت مدیران مدرسه‌های علمیه در سراسر کشور و حتی جهان کرده است به گونه‌ای که بیشتر فارغ التحصیلان این مرکز در کنار فعالیت‌های تبلیغی در مشاغل مدیریتی و تدریس نیز مشغول هستند.

 

وی با تأکید بر این که جامعة الزهرا(س) در حوزه آموزش دینی به خواهران در کشور و در سطح جهان تحول آفرین بوده است، افزود: جامعة الزهرا(س) شرایطی را فراهم کرده که بانوان در کنار تربیت فرزند که مهم تربن رسالت آن‌ها است بتوانند به امر تحصیل مشغول شده و در کنار انجام رسالتی مادری بتوانند در اجتماع و در عرصه تبلیغ دین نیز حضوری فعال و پر شور داشته باشند.

 

رییس اداره آموزش و پذیرش جامعة الزهرا(س) یادآور شد: این مرکز با دارا بودن مکان‌های خوابگاهی توانسته امکان تحصیل را برای خواهران جوان در داخل و خارج از کشور فراهم کرده و موجب شده که خواهران جوان بدون حضور در کنار خانواده خود در کمال امنیت و آرامش خاطر بتوانند به امر تحصیل و درس مشغول شوند./968/302/ب2

ارسال نظرات