۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۱۶۷۰۸

لیست ائتلاف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در تبریز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ پس از بحث‌ها و گمانه‌زنی های مختلف پیرامون لیست‌های دو جناح اصولگرایان و اصلاح‌طلبان، انتظارها به پایان رسید و این دو جریان سیاسی لیست انتخاباتی خود را اعلام کردند.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، تراب محمدی، دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان لیست نهایی خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو مشخص کردند، اظهار داشت: جلسات متعددی برای معرفی گزینه‌های نهایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز برگزار شده است.


وی خاطرنشان کرد: براساس نظر جمعی محمداسماعیل سعیدی، محمدحسین فرهنگی، احمد علیرضابیگی، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، لطیف لطیفی و معصومه راشد گزینه‌های نهایی ائتلاف اصولگرایی در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو هستند.


دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که اهداف و برنامه‌های اصولگرایان در استان مبنی بر تعالی اهداف اقتصادی و رونق اقتصادی بوده و عدالت اجتماعی را دنبال می‌کنیم، افزود: وحدت اصولگرایان براساس بیانات رهبر معظم انقلاب در سال‌های 85 و 89 و هدایت روحانیت شکل گرفته و خوشبختانه آذربایجان‌شرقی جزء استان‌های پیشرو در وحدت اصولگرایی بوده است.


وی با اشاره به معیارهای مدنظر شورای اصولگرایان استان برای قرار گرفتن نفرات در این لیست اظهار داشت: علاوه بر معیارهای مطرح اولیه در قانون چون «التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه»، از میان این افراد کسانی را که این اعتقاد و التزام را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده و سربلند بیرون آمده‌اند، انتخاب و معرفی می‌کنیم.


بنابر این گزارش، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان آذربایجان‌شرقی نیز در جلسه خود لیست 6 نفر کاندیدای مورد حمایت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را اعلام کرد.


بر این اساس، لیست اصلاح طلبان در حوزه تبریز را مسعود پزشکیان، علی اصغر الموسوی، حجت الاسلام عباس عباس زاده، محمدرضا اسلامی، شهاب الدین بی مقدار و   زهرا ساعی تشکیل می دهند./935/پ203/ج

ارسال نظرات