۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸
کد خبر: ۳۱۶۷۸۴
استاد حوزه و دانشگاه:

انتخابات متعلق به همه ملت و نشان از استقلال و اقتدار نظام است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی، ملی و به عنوان یک افتخار میهنی و بشری است، گفت: عدم حضور افراد در پای صندوق رأی می تواند برای نظام هزینه داشته باشد.
حجت الاسلام سيدعباس ميرحبيبي

حجت الاسلام سیدعباس میرحبیبی استاد حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که تمام بزرگان بر این مهم تأکید دارند که حضور پرشور مردم در انتخابات موجب پشتوانه مذهبی، ملی و سیاسی ایران است، گفت: انتخابات متعلق به همه ملت و نشان از استقلال و اقتدار نظام است.

 

وی افزود: حضور قانونی و روشنگرانه مردم در انتخابات نشان از اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران است که این مهم در تظاهرات 22 بهمن امسال نیز مشهود بود.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر این که دنیا نگاه ویژه ای به انتخابات ایران دارد، گفت: حضور پرشور مردم نشان از اهداف مردم و مشارک آنها در امور و مسائل کشورشان است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که کسانی که با نظام فاصله هم دارند در انتخابات شرکت کنند، گفت: شرافت ملت ایران ایجاب می کند تا در انتخابات حضور جدی و پرشوری داشته باشند.

 

وی با تأکید بر این که هرگاه حضور مردم در پای صندوق های رأی زیاد بوده است، سبب عقب نشینی دشمن شده است، گفت: حضور کمرنگ مردم در انتخابات سبب جری شدن دشمن می شود.

 

به گفته وی، حضور پرشور مردم در انتخابات، زبان دشمن را کوتاه می کند و آنها را از تعرض به نظام نا امید می کند.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با بیان این که شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی، ملی و به عنوان یک افتخار میهنی و بشری است، گفت: عدم حضور افراد در پای صندوق رأی می تواند برای نظام هزینه دربر داشته باشد./1307/302/ب3

ارسال نظرات