۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۳۱۶۸۲۰
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

کاندیداها به اختلافات و شکاف در جامعه دامن نزنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی توصیه کرد و گفت: کشور ما بیش از همیشه به اتحاد و همبستگی نیاز دارد، بنابراین کاندیداها به اختلافات و شکاف در جامعه دامن نزنند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دیدار داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آذربایجان غربی با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مصداق بارز نعمت الهی است و همه باید قدردان آن باشیم.

 

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره)، 22 بهمن را یوم الله خواند و افزود: همه مسؤولان باید در هر رده ای قدردان نعمت انقلاب بوده و در پاسداشت آن تلاش کنند.

 

امام جمعه ارومیه در ادامه به دشمنی های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اشاره و تأکید کرد: دشمن از دشمنی ها دست برنخواهد داشت و ساده اندیشی است که فکر کنیم بتوانیم با آمریکا از در دوستی وارد شویم.

 

وی دشمنی نظام جمهوری اسلامی ایران با آمریکا را تمام نشدنی توصیف کرد و گفت: همانطور که بر اساس وعده الهی نهایت پیروزی با مسلمانان است، اما تذکر نیز داده شده است که اگر در جایی غفلت کرده و به وظایف خود عمل نکنیم جای نفوذ برای دشمنان باز شده و احتمال شکست وجود خواهد داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که باید راه های نفوذ را بر دشمن بست، تصریح کرد: نباید در هیچ اموری اجازه نفوذ به دشمنان بدهیم، داوطلبان از هم اکنون باید مد نظر داشته باشند که راه های نفوذ دشمنان را ببندند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نمایندگان برای خدا به صحنه انتخابات ورود کنند، در این صورت حتی اگر به مجلس هم راه نیافتند پیروز هستند در غیر اینصورت جز بدبختی هیچ سودی نخواهد داشت.

 

وی در ادامه داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی توصیه کرد و گفت: کشور ما بیش از همیشه به اتحاد و همبستگی نیاز دارد بنابراین کاندیداها به اختلافات و شکاف در جامعه دامن نزنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تأکید کرد: در رقابت ها صمیمت، رفاقت و برادری را رعایت کرده و آبروی یکدیگر را حفظ کنید.

 

وی با توصیه داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پرهیز از تخریب، توهین و فحاشی، تصریح کرد: کاندیدایی که با دورویی دنبال رأی باشد، پیشاپیش بازنده است.

 

گفتنی است، دیدار داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در استان با محوریت «رقابت سالم، رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی با تقویت رفاقت ها» برگزار شد./936/202/ب1

ارسال نظرات