۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۱۶۸۵۳

عضو ارشد حزب الله هدف عربستان از دخالت در سوریه را نجات تکفیری‌ها دانست

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای ارشد حزب الله لبنان هدف عربستان از دخالت نظامی در سوریه را نجات عناصر تکفیری باقیمانده در این کشور عنوان کرد.
دعموش مسؤول روابط خارجي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت السلام علی دعموش، مسؤول روابط خارجه حزب الله لبنان در مراسم یادبود فرماندهان شهید این حزب که در شهر بنعفول این کشور برگزار شد، گفت: مقاومت در طول سال های گذشته توانست به خوبی از لبنان دفاع و امنیت این کشور را تامین کند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: مقاومت همانند چتری است که سایه امنیت را با مبارزه با رژیم صهیونیستی و تکفیری ها بر سر مردم لبنان گسترانده است و مردم آرامش خود را مدیون مجاهدت های رزمندگان مقاومت در جنوب و مناطق مرزی هستند.
 
عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: دشمن تکفیری یک تهدید جدی برای لبنان به ویژه مناطق مرزی ما به حساب می آید اما مقاومت با تقویت جبهه خود در سوریه توانسته است این خطر را از کشور دور نگه دارد.

 

وی افزود: تنها گزینه پیش روی مردم لبنان تمسک به خط مشی مقاومت و همراهی با این محور شریف در مبارزه با دشمن تکفیری و صهیونیستی است.

 

مسؤول روابط خارجه حزب الله در پایان به مساله سوریه پرداخت و خاطر نشان کرد: عربستان سعودی بیش از دیگر حامیان تکفیری ها در سوریه متضرر شد و اعلام این کشور مبنی بر ارسال نیروهای نظامی به سوریه تنها برای نجات عناصر تروریستی باقیمانده در این کشور است و مبارزه با یک داعش بهانه ای بیش نیست./1321/ب902/د

ارسال نظرات