۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۳۱۷۰۰۶
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

تکفیری ها مسیر جنایگری اسرائیل را هموار می کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان پیام اسلام را پیام صلح و وحدت دانست و گفت: دشمن تلاش می کند وحدت بین مسلمانان را از بین ببرد.
حسن المصري، عضو ارشد جنبش امل لبنان

 


 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن مصری، رییس دفتر سیاسی جنبش امل لبنان در مراسمی که به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب (س) در بیروت برگزار شد، گفت: وحدت ملی مردم لبنان می تواند کشور را از دام فتنه ها و توطئه های دشمنان مصون بدارد.

 

وی افزود: جنبش امل همواره حامی گزینه گفت‌وگو بین طرف‌های سیاسی در لبنان بوده و معتقد است که مذاکرات دو جانبه حزب الله و جریان المستقبل و همچنین گفت‌وگوهای ملی بین طرف‌های سیاسی تا به نتیجه رسیدن باید ادامه پیدا کند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: پیام اسلام پیام وحدت و یکپارچگی است، چیزی است که دشمن می خواهد با سلب آن از امت اسلامی این امت را به چند دستگی و تفرقه بکشاند تا از این راه به اصل اسلام ضربه بزند.

 

عضو ارشد جنبش امل لبنان تصریح کرد: دست های پشت پرده اسرائیل و استکبار جهانی در این اقدامات تفرقه افکنانه آشکار است. دشمنانی که در طول تاریخ با به کار گیری ابزارهای گوناگون سعی کردند دشمنی خود را با اسلام ثابت کرده و به مسلمانان ضربه بزنند.

 

شیخ حسن المصری ادامه داد: دشمن امروز به نام اسلام به جنگ اسلام آمده است و با ویران کردن قبور و مزارهای مقدسه می خواهند بهانه ای به دست رژیم غاصب صهیونیستی بدهند که این رژیم بتواند با خیال آسوده مسجد الاقصی را تخریب کند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حقیقت گروه های تکفیری سعی دارند مسیر جنایتگری رژیم صهیونیستی را هموار کنند و توجیهی باشند بر اقدامات ضد بشری که اسرائیل در حق مردم مظلوم فلسطین مرتکب می شود.1321/902/د

ارسال نظرات