۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۳۱۷۰۴۰
جمعیت‌های انقلابی بحرین:

آشتی ملی تنها با پذیرش حق قانونی مردم امکان پذیر است

خبرگزاری رسا ـ جمعیت‌های انقلابی بحرین تاکید کردند که آشتی ملی و سیاسی مرهون پذیرش حق قانونی مردم در برگزاری تظاهرات از سوی نظام آل خلیفه است.
گروه هاي ملي دموکراتيک مخالف بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق، جمعیت دموکراتیک وعد و سایر جریان‌های مخالف نظام آل خلیفه با تشکیل نشستی مشترک بر لزوم دستیابی به مطالبه‌های قانونی ملت بحرین تاکید کردند.


در بیانیه‌ مشترکی که در پایان این نشست به امضای تمامی گروه‌های حاضر رسید، تمامی اعضا استمرار مبارزه مسالمت آمیز و نفی خشنونت تا دستیابی کامل به آزادی، دموکراسی، عدالت اجتماعی و محکومیت تبعیض را خواستار شدند.


این بیانیه با تجلیل از جانفشانی‌های شهدا و تحمل مشکلات در طول پنج سال انقلاب از سوی مردم خاطر نشان کرد: جمعیت‌های سیاسی بحرین در فرآیندی مناسب و لازم، به پیشرفت و بلوغ سیاسی و اجتماعی قابل ملاحضه‌ای در عرصه مبارزه‌ دست یافته است.


گروه‌های انقلابی با دعوت از نظام برای پذیرش گفت‌و‌گوهای جدی و برخورد مناسب با بندهای هفت‌گانه مطرح شده از سوی ولی‌عهد آل خلیفه در 14 فوریه 2011 افزودند: شروع مصالحه سیاسی از طریق گفت‌و‌گوهای جدی که نتایج مثبتی را برای تمامی اقشار مردم به همراه دارد، تنها با پذیرش حق مردم در برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز، توقف سرکوب آزادی عقیده و اندیشه و نیز فراهم ساختن بستری غیر امنیتی امکان پذیر است./981/ب903/د

ارسال نظرات