۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۸
کد خبر: ۳۱۷۱۰۷
آیت الله عالمی در گفت وگو با رسا:

تضعیف جامعتین به نفع کشور و مردم نیست/ مردم به لیست های مورد اعتماد رأی دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که مردم با اطمینان خاطر به لیست جامعتین رأی می دهند، گفت: مردم می دانند که در این دو نهاد افرادی عادل حضور دارد که برای آسان سازی کار مردم و معرفی افراد اصلح اقدام به تهیه لیست کرده اند.
آيت الله عالمي

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به لیست جامعتین برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: اصل تهیه لیست از سوی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز تهران بسیار پسندیده است.


وی افزود: این افراد در معرفی کردن نیروهای خبره و نیروهایی که از جهت توانایی های فکری، علمی و سیاسی شایستگی نمایندگی مجلس خبرگان را داشته باشند بهترین اشخاص هستند، جامعتین افراد مناسب را شناسایی و به جامعه معرفی کرده و کار را برای مردم تسهیل می کنند.


نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با بیان این که مردم با اطمینان خاطر به لیست جامعتین رأی می دهند، اظهار داشت: مردم می دانند که در این دو نهاد افرادی عادل حضور دارند که برای آسان سازی کار مردم و معرفی افراد اصلح اقدام به تهیه لیست کرده اند.


وی ادامه داد: عده ای مورد اعتماد که شناخت لازم و عمیق نسبت به اشخاص دارند افرادی را تأیید می کنند تا مردم به راحتی به تشخیص افراد مورد اعتماد رأی دهند، رهبر معظم انقلاب نیز در این باره تأکیداتی داشته اند و فرمودند که مردم می توانند به لیست های افراد مؤمن، مورد اعتماد و متعهد اعتماد کنند.


نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز خیرخواه مردم و کشور بوده و به آینده کشور نگاه روشن دارند، از این رو نیروهایی که در آینده کشور می توانند مؤثر باشند از سوی این دو نهادی که افراد را بهتر می شناسند به مردم معرفی می شود.


وی عنوان کرد: لیست جامعتین کمک می کند که مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با قوام بیشتری شکل بگیرد از این رو تضعیف این دو نهاد برجسته به نفع کشور و مردم نیست./1323/ت302/ج

ارسال نظرات