۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۳۱۷۱۵۶

هراس رژیم صهیونیستی از پرواز پهپادهای مقاومت فلسطین

خبرگزاری رسا ـ پرواز پهبادهای مقاومت فلسطین بر فراز شهرک‎های یهودی لرزه را بر اندام صهیونیست ها انداخت.
پهپاد

 

به گزارش خبرگزای رسا، در پی پرواز چندین فروند پهباد مقاومت فلسطین بر فراز شهرک های یهودی واقع در نوار مرزی باریکه غزه، مقامات نظامی صهیونیستی وحشت زده شدند.

 

سایت عبری زبان 0404 ضمن اشاره به این مطلب، افزود: این پهبادها از شمال نوار غزه خارج شده و بر بلندای شهرک های اسرائیلی به پرواز درآمدند.

 

این سایت نوشت که به دنبال پرواز پهبادهای مقاومت فلسطین، ارتش اسرائیل تمامی نیروهای خود را به حالت باش کامل درآورد و از آنان خواست تا این پهبادها شناسایی و آنها ساقط کنند.

این منبع خاطرنشان ساخت که یگان های هوایی و زمینی و دریایی ارتش اسرائیل شب گذشته به منظور یافتن این پهبادها چندین بار دست به بازرسی گسترده مناطق مرزی باریکه غزه زدند، ولی نتوانستند رد آن را بزنند.

 

دشمن صهیونیستی نگران ارسال این پهبادها از سوی مقاومت فلسطین به مناطق صهیونیستی جهت جمع آوری اطلاعات از شهرک های یهودی و سرزمین های اشغالی 1948 است، همین مساله موجب شده است که ارتش اسرائیل تمامی نیروهای خود را به حالت آماده باش کامل درآورد.

 

به دنبال پرواز این پهبادها، جنگنده های صهیونیستی حریم هوایی نوار غزه را نقض کرده و دیوار صوتی آن را شکستند. به موازات این اقدام بالگردهای شناسایی اسرائیل بر فراز باریکه غزه به پرواز درآمدند./994/ب102/د

ارسال نظرات