۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۳۱۷۱۶۷

پذیرش 30 طلبه نوورود در مدرسه علمیه فاطمیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان الیگودرز از پذیرش 30 طلبه به صورت حضوری و نیمه حضوری به مناسبت سال تحصیلی آینده در این مدرسه خبر داد.
 مدرسه علميه خواهران

ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان کرد: همزمان با آغاز پذیرش طلاب جدیدالورود مدارس علمیه سراسر کشور، در مدرسه فاطمیه این شهرستان نیز طلبه جدیدالورود پذیرش می شود.

 

وی با بیان این که شرایط پذیرش طلاب نوورود در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور یکسان است، افزود: در مقاطع سیکل و دیپلم در مدارس علمیه خواهران طلبه پذیرش می شود.

 

نجفی با اشاره به این که در مقاطع دیپلم به بالا نیز پذیرش صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سنی داوطلب نسبت به هر سال تحصیل در مقاطع بالاتر یک سال تخفیف سنی لحاظ می شود.

 

تحصیل بیش از 100 طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از تحصیل بیش از 100 طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید نیز 30 طلبه پذیرفته خواهد شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: از بین پذیرفته شدگان در مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز 15 نفر به صورت حضوری و 15 نفر نیز نیمه حضوری پذیرفته می شود.

 

نجفی یادآور شد: طلابی که به صورت نمیه حضوری پذیرفته می شوند 76 واحد درسی را به صورت حضوری در مدرسه می گذرانند و بقیه واحدهای درسی را به صورت خودخوان فرا می گیرند.

 

وی با اشاره به تحصیل طلاب مدرسه فاطمیه در سطح دو حوزوی عنوان کرد: این مدرسه از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون سه تا 4 دوره فارغ التحصیل داشته است.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز داشتن انگیزه قوی را امری مهم و ضروری برای موفقیت طلاب در مسیر طلبگی دانست و گفت: پیمودن مسیر طلبگی و کسب موفقیت و به ثمر رسیدن تلاش های هر طلبه در طول تحصیل نیازمند داشتن انگیزه قوی است.

 

وی بیان داشت: وجود انگیزه قوی موجب می شود طلبه سختی های طول راه را به خوبی تحمل کند و با وجود سنگینی مطالب درسی، انگیزه و هدف بهترین عامل اثرگذار در توانمندسازی طلبه می شود.

 

نجفی اخلاق را از دیگر عوامل اثرگذار در موفقیت هر طلبه عنوان کرد و گفت: از معیارهای مهم ما در پذیرش طلاب هدف، انگیزه، اخلاق و توانایی علمی است./9459/302/ب3

ارسال نظرات