۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۳۱۷۲۷۶
آیت الله آملی لاریجانی:

حضور حداکثری در انتخابات زمینه ساز اقتدار نظام است

خبرگزاری رسا ـ رییس قوه قضاییه به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ کشورمان باید بار دیگر حضوری پرشور در این انتخابات داشته باشند، افزود: به حتم حضور گسترده در انتخابات می تواند موجب صلابت، اقتدار و تقویت عزت ملت ایران شود.
آيت الله آملي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه امشب در جمع مردم نوشهر، خودباوری را رمز پیروزی ملت ایران در 37 سال اخیر دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در سایه خودباوری توانستند به اهداف انقلاب و نظام دست یابند.

 

وی با بیان این که ملت ایران در سایه خودباوری به استقلال و پیشرفت های بسیار دست یافته اند، افزود: علیرغم تلاش ها و توطئه های دشمنان، ملت بزرگ ایران در سایه همان خودباوری که با نهضت انقلاب به دست آمد امروز در بخش های مختلف به توانمندی های بسیاری دست یافته اند.

 

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با بیان این که ملت ایران در سایه توکل به خداوند متعال با نهضت امام خمینی(ره) همراهی کردند و آن را به پیروزی رسیدند، تصریح کرد: وحدت و همدلی ملت ایران موجب پیروزی انقلاب و استحکام پایه های آن شد.

 

آیت الله لاریجانی با اشاره تلاش های گسترده دشمنان برای زوال کشاندن انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: 37 سال تلاش دشمنان برای ضربه زدن و تضعیف انقلاب به بن بست رسیده است.

 

رییس قوه قضاییه با بیان این که ملت بزرگ ایران با همان خودباوری به دست آمده از انقلاب همه مشکلات و سختی ها را تحمل کردند، ادامه داد: بیش از سه دهه ایستادگی مردم کشورمان در برابر توطئه ها، دشمنی ها و همچنین مشکلات ریشه در خودباوری و ایمان ملت ایران دارد.

 

آیت الله لاریجانی اتکای ملت ایران به خداوند متعال را رمز پیروزی و استقامت آنها در برابر همه مشکلات و فشارهای 37 سال گذشته دانست و تصریح کرد: امروز نیز ملت ایران در سایه همان خودباوری می تواند مشکلات را پشت سر گذاشته و عزت و اقتدار نظام حفظ بماند.

 

وی نگاه انقلاب اسلامی ایران را نگاه توحیدی دانست و با بیان این که این نگاه بر گرفته از قرآن کریم است، گفت: انقلاب و نظام اسلامی نیز بر همین نگاه در حال حرکت است.

 

رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ کشورمان باید بار دیگر حضوری پرشور در این انتخابات داشته باشند، افزود: به حتم حضور گسترده در انتخابات می تواند موجب صلابت، اقتدار و تقویت عزت ملت ایران شود.

 

آیت الله لاریجانی با بیان این که ملت بزرگ ایران در 37 سال اخیر همواره حضوری پرشور در انتخابات داشته و دارند، گفت: حضور در صحنه مردم کشورمان در انتخابات گذشته زمینه عزت و اقتدار ملت ایران را فراهم کرده است.

 

وی با بیان این که ملت ایران در صحنه های بسیاری ثابت کردند که جلوتر از بسیاری از مسؤولان قرار دارد و حرکت می کنند، افزود: حماسه هایی که ملت بزرگ ایران در انتخابات گذشته آفریدند در تاریخ ثبت شده است.

 

آیت الله لاریجانی در کشورهای غربی به ویژه آمریکا علیرغم همه هزینه ها و تبلیغاتی که صورت می گیرد تنها 25 درصد مردم در انتخابات شرکت می کنند، گفت: اما ملت بزرگ ایران همواره حضور حداکثری در انتخابات داشته و دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر گسترش تعالیم دینی در همه شئون زندگی و صحنه های مختلف، گفت: متأسفانه علیرغم وجود احکام روشن اسلامی در همه بخش ها و جنبه های زندگی عده ای به ترویج سکولاریسم پرداختند.

 

آیت الله لاریجانی با بیان این که آیت الله شهید مدرس در برابر تز جدایی دین از سیاست ایستادند، افزود: امام خمینی(ره) نیز در حیات اجتماعی مردم ایران این مسأله را اجرایی کرده‌اند.

 

رییس قوه قضاییه، حضور در صحنه ملت ایران در 37 سال اخیر را موجب تبدیل نظام اسلامی به قدرتی اثرگذار در جهان دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) نیز با همین پشتوانه عظیم مردمی توانستند نهضت را به پیروزی برسانند و مردم را در صحنه نگه دارند./950/پ202/ج

ارسال نظرات