۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۳۱۷۳۱۴

چهارمین همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی فرزندان طلاب کاشان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی همسران و فرزندان طلاب کاشان پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل خدمات فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در سالن اجتماعات سردارشهید جواد علی تبار در مجتمع طائیه شهرستان کاشان برگزار شد.
حجت الاسلام سيد مجتبي رضايي جواهريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام سید مجتبی رضایی جواهریان مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان دراین مراسم با اشاره به نزدیک بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: نقش علما و روحانیت به عنوان مسؤولین فرهنگی ودینی در مساجد پایگاه فرهنگی جامعه برای معرفی کاندیداهای اصلح حائز اهمیت است.

 

وی در ادامه از رشد 20 تا 25 درصدی تجلیل از ممتازین تحصیلی همسران و فرزندان طلاب کاشان در سال جاری نسبت به سال های گذشته خبرداد و افزود: سال اول از 166 نفر  ممتازین تحصیلی همسران و فرزندان طلاب کاشان تقدیر و تجلیل شد.

 

حجت الاسلام رضایی جواهریان با اشاره به این که در سال دوم از 210 نفر از ممتازین تحصیلی همسران و فرزندان طلاب کاشان تقدیر و تجلیل شد یاد آورشد: امسال تعداد ممتازین تحصیلی همسران و فرزندان طلاب کاشان به 243 نفر افزایش یافته است.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش خانواده ها در سال های آینده نیز شاهد افزایش روزافزون ممتازین تحصیلی همسران و فرزندان طلاب کاشان باشیم.

 

حجت الاسلام رضایی جواهریان در ادامه از برگزاری مسابقات حفظ قرآن انتخابی مسابقات قرآنی استانی و کشور درکاشان به عنوان یکی دیگر اقدامات معاونت فرهنگی خدماتی مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان نام برد و افزود: مسابقات قرآن حفظ 5 جزء تا 30 جزء قرآن در منطقه کاشان برگزارشد و حدود 25 فرزندان و همسران طلاب کاشان در مسابقات شرکت کردند و 7 نفر در مرحله استانی این مسابقات برای مسابقات کشوری انتخاب شدند.

 

وی یادآور شد: در مسابقات حفظ قرآن کشور نیز خانم امین پور در 30 جزء و خانم رمضانی در 15 جزء این مسابقات رتبه نخست را به دست آوردند و امروز از آنها تجلیل می شود.

 

شایان ذکر است، چهارمین همایش تجلیل از ممتازین تحصیلی همسران و فرزندان طلاب کاشان با حضور حجت الاسلام صادق جباری مدیرکل خدمات فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، همراه با مسابقات ورزشی دارت و بازی های بومی محلی فرزندان طلاب کاشان در محل مجتمع طلائیه کاشان برگزار و در پایان به نفرات برتر این مسابقات جوایز ارزنده ای اهدا شد./1307/202/ب3

 

ارسال نظرات