۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۳۱۷۴۵۳
فتاح:

انقلاب اسلامی ایران در دنیا نفوذ کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیته امداد امام خمینی گفت: مکتب امام خمینی(ره) نه تنها مسلمانان و شیعیان را شامل می‌شد بلکه نفوذ مکتب ایشان در میان مسیحیان نشان از قدرت جامعه اسلامی بود.
انقلاب اسلامی ایران در دنیا نفوذ کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش بزرگ سفیران فرهنگی با حضور 800 نفر از طلاب علوم دینی از 20 استان کشور از 28 تا 30 بهمن در مشهد در حال برگزاری است.

 

پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی، امروز در این همایش که در سالن همایش‌های مجتمع‌ آیه‌های مشهد برگزار شد، با بیان این که با شعار نمی‌توان جامعه را عوض کرد، گفت: این ایمان و تقوا است که در جامعه اثر خواهد گذاشت.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار بخشید، اظهار کرد: ایمان به تنهایی اثرگذار نیست، همانطور که مکتب امام مکتب عملگرا است و خداوند در مقابل عمل خوب نه حرف، به انسان پاداش می‌دهد.

 

فتاح کار طلبه‌ها را همانند تیغ دو لبه عنوان و خطرنشان کرد: در کار طلبگی یا همه را به بهشت هدایت می‌کند یا سبب سقوط مردم به جهنم می‌شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی به مسؤولیت خطیر شخص بصیر اشاره و بیان کرد: صرف طلبه بودن کسی را به بهشت نمی‌برد آنچه مهم است این است که افراد به وسیله فهم و بصیرتشان مسؤولیت به عهده گیرند و در این راستا تلاش کنند.

 

وی ادامه داد: جامعه‌ای که از خدا دور باشد و احکام الهی را زیر پا بگذارد جزای عمل خود را می‌بیند ولی در جامعه‌ای که زکات، صدقه و دستگیری از مستمندان موج می‌زند مردم به پیروزی می‌شتابند.

 

فتاح به دستگیری نیروهای دریایی آمریکایی که حریم آب های ایران را نقض کرده بودند، اشاره و ابراز کرد: چند روز گذشته بود که نیروی دریایی سپاه، شیطان بزرگ را به سخره گرفت و پوزه آنها را به خاک مالیدند و هنوز آمریکایی‌ها به دنبال این هستند چگونه این خفت و خواری را پاک کنند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی افزود: سپاه با نیروی ایمان به پیروزی رسید، اگر ما به سمت ساز و کار نظامی برویم یعنی روی خداوند حساب نکرده‌ایم این در حالی است که عالم در تسخیر خداوند است.

 

وی با اشاره به اهمیت ایران برای آمریکا، ابراز کرد: در انتخابات آمریکا حرف اول ایران است و نامزدهای انتخابات برای اینکه بتوانند در آمریکا رأی بیاورند باید به موضوع ایران توجه کند و این نشان می‌دهد ایران برای آمریکا مهم است.

 

فتاح با اشاره به وحدت شیعه و سنی در سوریه، گفت: همه دنیا در سوریه جمع شدند تا بفهمند که باید در امور سوریه چه اقدامی انجام دهند، آمریکایی ها، پول، آبرو و جانشان را در سوریه گذاشتند تا به حرم اهل بیت آسیب برسانند.

 

وی خاطرنشان کرد: در سوریه شیعه و سنی همچون برادر در مقابل صفوف دشمن قرار گرفته‌اند و بر این باورند که پیروزی از آن خداوند است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی با تأکید بر اینکه همه ما کمیته امدادی هستیم، عنوان کرد: همه باید مددکار شویم چون همه مددجو هستیم بنابراین همه باید سعی کنیم تا به بهره‌گیری از آموخته‌ها خود مددکار شویم.

 

وی به نفوذ انقلاب اسلامی ایران در دنیا اشاره و بیان کرد: مکتب امام خمینی (ره) نه تنها مسلمانان و شیعیان را شامل می‌شود بلکه نفوذ مکتب ایشان در میان مسیحیان نشان از قدرت جامعه اسلامی است./1310/202/ب1

ارسال نظرات