۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۳۱۷۴۸۵
امام جمعه بابل:

کاندیدای اصلح در فتنه‌ها قدرتمندانه از موضع ولایت و نظام دفاع می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با بیان ویژگی های انتخاب کاندیدای اصلح، گفت: به کاندیدایی رأی بدهید که در فتنه ها قدرتمندانه از موضع ولایت و نظام دفاع کند.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان با اشاره به نزدیک شدن ایام فاطمیه و لزوم توجه به نگه داشتن حرمت این ایام، گفت: هر فرد در جامعه شیعی و ولایی به نوبه خود حتی با نصب یک بیرق عزا، با حفظ حرمت ایام فاطمیه عشق و ارادت خود را به محضر بانوی دو عالم نشان بدهد.

 

وی با انتقاد ا از برخی بی توجهی بازار به امور مناسبتهای مذهبی گفت: انتظار از بازار اسلامی این است که فصای بازار فضایی آکنده از عشق به اهل بیت(ع) و حفظ شئون متناسب با ایام مذهبی باشد.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با دعوت از مردم برای حضوری حداکثری در دو انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: راهکار برطرف مشکلات کشور انتخاب فردی اصلح است تا ریل گذار آینده کشور را به درستی انجام دهد.

 

وی ادامه داد: نمایندگان از طریق آرای مردم به این سمت برگزیده می شوند تا تدبیر و برنامه ریزی آینده کشور را انجام دهند.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این مطلب که انتخابات منشارکت در سرنوشت کشور است، اظهار داشت: عزت کشور، امنیت ملی و استواری ما در سایه انتخاباتی باشکوه با مشارکت بالای مردم است.

 

وی افزود: آنچه که مایه عظمت و استحکام نظام اسلامی در این برهه تاریخی محسوب می شود، حضور و مشارکت بالای مردم برای حفاظت از انقلاب است.

امام جمعه بابل با هشدار نسبت به برنامه ریزی دقیق و حساب شده دشمن در ایام انتخابات، گفت: دشمن برای انتخابات برنامه ریزی کرده و درصدد است مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند.

 

وی به اهمیت مجلس خبرگان رهبری و جایگاه این نهاد مهم پرداخت و تاکید کرد: مجلس خبرگان رهبری مهمترین تصمیم گیری برای رکن انقلاب یعنی رهبری است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به انتخابی آگاهانه برای برگزیدن نمایندگان در دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: هر برگه رای امانت بزرگ الهی است که باید با دقت و آگاهانه نام کاندیدای اصلح بر روی آن نوشته شود.

 

وی افزود: معرفت لازم را نسبت به کاندیداها پیدا کنید و با دقت رای بدهید.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان ویژگی های انتخاب کاندیدای اصلح اظهار داشت: به کاندیدایی رای بدهید که در فتنه ها قدرتمندانه از موضع ولایت و نظام دفاع کند.

 

وی دفاع قدرتمندانه از دین را از دیگر ویژگی های یک نماینده منتخب دانست و تصریح کرد: کاندیدای اصلح کسی است که برای اسلامیت انقلاب و در دفاع از رهبری انقلاب سینه چاک باشد.

 

حجت الاسلام روحانی تعهد را مهمتر از تخصص عنوان کرد و اذعان داشت: تخصص ها هر چند بسیار خوب است اما تعهد به اسلام و انقلاب و خدمت به مردم بسیار مهم تر از آن است.

 

وی با انتقاد از تخریب چهره کاندیداها و شایعه افکنی در این عرصه، خاطرنشان کرد: اگر این فضای تخریب گرایانه ادامه پیدا کند، بعدها دامن خود افراد شایعه افکن و تخریب کننده را می گیرد.

 

امام جمعه بابل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص خطر عناصر نفوذی در نظام اسلامی، اظهار داشت: یکی از خطرات برای نظام اسلامی، وجود افراد نفوذی در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است که مردم باید در انتخاب خود هوشیارانه اقدام کنند.

 

استاد حوزه علمیه با اظهار نگرانی از مشکلات واحدهای تولیدی در کشور و افزایش بیکاری جوانان، خاطرنشان کرد: امروز تولیدی ها با مشکلات متعددی مواجه هستند که عمده مشکلات آنها در خصوص نحوه بازپرداخت بدهی آنها به بانکها و موسسات مالی است.

 

وی ادامه داد: در این فضای رکود اقتصادی، مسئولان بانکها با فشارهای متعدد بر تولید کنندگان روح تولید را در کشور نابود نکنند./1313/201/ب2

ارسال نظرات