۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۳۱۷۴۸۶
آیت‌الله آل‌هاشم:

مرگ بر آمریکا از ادبیات سیاسی کشور حذف نخواهد شد/ تضعیف شورای نگهبان همراهی با دشمن

خبرگزاری رسا ـ آیت الله آل هاشم با بیان این‌که استکبارستیزی در انقلاب تداوم خواهد داشت، گفت: شعار مرگ بر آمریکا از ادبیات سیاسی کشور هیچگاه حذف نخواهد شد.
آيت الله آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز، با اشاره به دیدار اخیر مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموند که قیام 29 بهمن تبریز نباید فراموش شود.


وی با بیان این‌که این 29 بهمن یاد آور قیام مردم تبریز علیه رژیم طاغوتی پهلوی است، ابراز داشت: این روز نقطه عطفی در مبارزات انقلاب اسلامی و ایران است، از این رو باید مورد بررسی و توجه بیشتری قرار گیرد و هر ساله با شوق و شور بیشتری یادآوری شود.


امام جمعه موقت تبریز با اشاره توطئه آمریکایی برای حذف شورای نگهبان و عدم موفقیت در این توطئه ها، تصریح کرد: زمانی که دشمن نتوانست این نهاد انقلابی را حذف کند، تلاش خود را در راستای تخریب این نهاد گذاشت.


وی همراهی برخی عمال داخلی با دشمنان کشور را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: کسانی در داخل کشور با دشمن هم صدا شده اند و  این نهاد را زیر سؤال می برند و با تخریب این نهاد قانونی همراه شده اند، تضعیف شورای نگهبان همراهی با دشمن است.


آیت الله آل هاشم هدف تخریب شورای نگهبان را بردن کشور در خلأ قانونی چهار ساله دانست و ادامه داد: این توطئه ها علیه نظام اسلامی همیشه عقیم بوده و خواهد ماند، برخی کسانی که با دشمن همراهی می کنند ملتفت نیستند ولی باید متذکر شوند.


وی با تأکید بر تداوم شعار مرگ بر آمریکا و روحیه استکبار ستیزی، اذعان داشت: ملت ایران هیچ گاه دشمنی آمریکا و ضربه های آن را برای کشور فراموش نخواهند کرد، ملت شعار مرگ بر آمریکا را هیچ گاه از ادبیات سیاسی خود حذف نخواهد کرد.


امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری و حساسیت دشمن روی آن، اذعان داشت: مردم در 7 اسفند حضوری پر شور خواهند داشت و با انتخاب اصلح در پای صندوق های رأی حاضر خواهند شد.


وی با بیان این‌که مردم با بصیرت و آگاهی بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد، ادامه داد: مردم دلبستگان انقلاب و ملت را به عنوان نمایندگان و وکلای خود در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.


آیت الله آل هاشم با بیان این‌که نمایندگانی به بهارستان باید وارد شوند که واقعا دغدغه مشکلات مردم را داشته باشند، ادامه داد: کاندیداها باید در ایام انتخابات از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله محلاتی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران را مورد اشاره قرارداد و ادامه داد: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی وبرهه های حساسی چون دفاع مقدس بسیار برجسته و خاص است./854/201/ب1

ارسال نظرات