۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۱۷۶۱۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مجلس معتدل با منفعل تفاوت دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این که عده‌ای خواستار شکل‌گیری مجلسی معتدل هستند و این آقایان باید واضح بگویند که منظورشان مجلس معتدل است یا منفعل، گفت: به مجلسی نیاز داریم که نفوذپذیر نباشد و با تکیه بر توان داخلی مشکلات را حل کند.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: نهایت تلاش چند ساله دشمن آن است که می خواهد مجلسی همسو با رهبری و انقلاب شکل نگیرد.

 


وی خاطرنشان کرد: در این میان عده‌ای هم خواستار شکل‌گیری مجلسی معتدل هستند، این آقایان باید واضح بگویند که منظورشان مجلس معتدل است یا منفعل؟! ما به مجلسی نیاز داریم که نفوذپذیر نباشد و با تکیه بر توان داخلی مشکلات را حل کند.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم باید به لیست‌هایی اعتماد کنند که وفادار به انقلاب بوده‌اند و بر اساس آن نمایندگان را راهی مجلس کنند، نباید به سراغ فهرست‌هایی رفت که دلشان با آمریکا است و تعدادی از نفرات لیست از حامیان فتنه هستند.

 


حجت الاسلام کاملی فر غفلت از مسأله نفوذ را مساوی با حاکمیت غرب گرایان در جامعه دانست و تصریح کرد: اگر در ایام انتخابات نسبت به برخی مسائل بی توجه باشیم مصیبت مجلس ششم تکرار خواهد شد و همان کسانی که می‌گفتند علیه خدا هم می‌شود راهپیمایی کرد روی کار خواهند آمد.

 


وی با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند در ابعاد داخلی و بین‌المللی، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بسیار مهم و سرنوشت ساز است، از این رو ضروری است مردم با آگاهی حداکثری نمایندگان خود را انتخاب کنند تا فردا کسی با سوءاستفاده از تریبون علیه نظام و رهبری سخن نگوید.

 


حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ملاک خدمتگزاری توصیه های رهبر انقلاب است، گفت: جای تأسف است که برخی از مسؤولان بر خلاف خط مشی و فرمایشات رهبری عمل می‌کنند؛ عده‌ای شورای نگهبان را تخریب و سیاست‌های دشمن را خواسته یا ناخواسته عملی می‌کنند.

 


وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با کسی تعارف نداشتند و اجازه پایمال شدن ارزش‌های انقلاب را نمی‌دادند؛ امام حتی با رییس جمهور و نخست وزیرشان هم برخورد کردند، حال ما به کسانی که از مسیر خود منحرف می‌شوند تذکر می‌دهیم نام‌مان را افراطی می‌گذارند./935/302/ب1

ارسال نظرات