۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۳۱۷۶۱۶
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو اصل مهم ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات برگزار شده در طول حدود چهار دهه اخیر در کشور، دو اصل مهم ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام زحمت کش- نماينده ولي فقيه در سپاه خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت‌الاسلام حسین زحمت‌کش، نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، امروز در جمع پایوران و کارکنان ستاد سپاه استان، با اشاره به حضور پاسداران تیپ جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جنگ سوریه علیه نیروهای داعش، اظهار کرد: هجرت این عزیزان یک جهاد فی سبیل الله بوده که بسیار ارزشمند است.

 

وی زنده بودن تفکر شهید و شهادت را یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی تا به امروز دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم چراکه خون شهدا انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است.

 

حجت‌الاسلام زحمتکش در ادامه با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به اهمیت انتخابات پیش رو از منظر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: همان‌گونه که رهبری فرمودند امروز تفکر انقلاب اسلامی وجب به وجب دنیا را فتح کرده و به عنوان یک جریان تمام معادلات دشمن را به هم زده است.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بابیان اینکه انتخابات یکی از جلوه‌های نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر معظم له در زمینه انتخابات، دلیل محکمی بر مهم و حساس بودن مسأله انتخابات آتی است.

 

وی اضافه کرد: بر اساس رهنمودهای رهبری حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب درست دو اصل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی در عصر حاضر است.

 

حجت‌الاسلام زحمت‌کش با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات، نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی است، تصریح کرد: همه باید برای تحقق این هدف مهم در هفتم اسفند تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از ملزومات نظام اسلامی حفاظت و حراست از عزت و اقتدار نظام است، افزود: هر چه حضور مردم در انتخابات و آرای ملت بیشتر شود، عزت و اقتدار نظام در عرصه داخلی و بین‌المللی نیز بالاتر می‌رود.

 

حجت‌الاسلام زحمت‌کش با اشاره به اینکه پاسداران با توجه به اینکه نقش تأثیرگذاری در بین مردم دارند، نباید در این عرصه غفلت کنند، خاطرنشان کرد: رسالت ما پاسداران این است که ویژگی‌های یک نماینده انقلابی، مؤمن و ولایت‌مدار را برای مردم به درستی تبیین کنیم.

 

وی مشخص کردن مصداق و ارائه نظر شخصی خود به دیگران را دخالت در انتخابات عنوان کرد و افزود: باید توجه داشته باشیم که این مسأله را رعایت کرده و تنها به بیان شاخص‌ها و معیارهای انتخاب اصلح اکتفا کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی گفت: روشنگری و تبیین ارزش‌های دینی و انقلابی برای یک انتخاب درست و اصلح دخالت در انتخابات نیست به همین دلیل همه پاسداران و بسیجیان باید روشنگری جامعه را در دستور کار خود داشته باشند.

 

گفتنی است، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه جاری به صورت هم‌زمان باهم در سراسر کشور برگزار می‌شود./9314/202/ب1

ارسال نظرات