۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۳۱۷۶۹۵
عضو ارشد حزب الله:

مقاومت به دلیل دستاوردهای ارزنده با هجمه رسانه‎ای دشمن مواجه شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: افزایش هجمه رسانه ای علیه مقاومت به دلیل دستاوردهای ازرشمندی است که این محور در منطقه به دست آورده است.
حجت الاسلام سيد هاشم صفي الدين، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم تکریم بانوان با حجاب که در حسینیه منطقه دیرقانون النهر برگزار شد، گفت: متاسفانه برخی از سیاستمداران به تجربه های گذشته لبنان توجهی ندارند و همین مساله موجب استمرار مشکلات سیاسی کشور شده است.

 

وی افزود: اولین شرط مسؤول شدن این است که انسان مسؤولیت پذیر باشد و از زیر بار مسؤولیت خود شانه خالی نکند اما متاسفانه سیاستمداران ما وظایف خود را بر دوش دیگران می گذارند و عده ای، مقاومت را مقصر ایجاد مشکلات کشور می دانند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: هر کس از زیر بار مسؤولیت های خود شانه خالی کند، عجز و ناتوانی خود را نشان داده و تنها بر تعمیق مشکلات افزوده است. مسؤولانی که تقصیر ها را متوجه مقاومت می دانند حتی از حل پرونده انباشت زباله ها نا توان هستند.

 

عضو ارشد حزب الله به تبلیغات رسانه ای منفی علیه مقاومت اشاره و خاطر نشان کرد: تمام این اقدامات برای ضربه زدن به ملت مقاوم لبنان است و مقاومت پس از شکست ها و خسارت هایی که بر دشمن تکفیری و صهیونیستی وارد کرده است طبیعی است که جبهه تبلیغاتی دشمن به تخریب وجهه مقاومت بپردازد، چرا که دشمنان ما در عرصه میدانی توانایی مقابله با ما را ندارند و تنها دست به تبلیغات منفی رسانه ای می زنند.

 

وی در پایان گفت: به هر میزان که مقاومت دستاوردهای بیشتری را در عرصه های مختلف به دست آورد دشمن نیز با سوء استفاده از ابزار رسانه ای خود سعی می کند فرهنگ مقاومت و ارزش های والای این محور را هدف قرار دهد چرا که آنها می دانند مقاومت، مانع اصلی اجرای پروژه های استعماری آنها در منطقه است./1321/ب902/د

ارسال نظرات