۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۳۱۷۷۳۴
مسؤول آموزش حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه مطرح کرد؛

ضرورت قانون مداری کاندیداهای مجلس در راستای شکست تلاش 37 ساله غرب

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عصمتی نفوذ را تنها راه پیش روی دشمن خواند و گفت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب نشان می دهد بصیرت و آگاهی در برابر حرکات عناصر ضد نظام لازم بوده و تلاش غرب برای براندازی نظام در 37 سال اخیر نتیجه ای جز شکست نداشته است.
انتخابات

حجت الاسلام محمد باقر عصمتی مسوول آموزش حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را عامل غیظ دشمنان نظام خواند و گفت: غضب غرب و دشمنان نظام اسلامی به منزله پیروزی ما بوده و عدم حضور ملت در انتخابات به سود دشمنان این نظام تمام می شود.


وی ادامه داد: حضور مردم ارکان نظام اسلامی را مستحکم کرده و انسجام آراء را سبب می شود، همچنین همه احزاب باید به لیست و ائتلاف خود پایبند باشند زیرا که این دلبستگی سبب می شود تا تجربه های تلخ انتخابات 88 تکرار نشود.


مسوول آموزش حوزه علمیه هراتی تربت حیدریه، حضور پرشور را مایه تجدید عهد با نظام اسلامی خواند و تصریح کرد: کاندیداهای اصلح باید قانون مدار باشند و اگر قانون مداری شاخصه حرکات جناحی نباشد، در شبکه های اداری و ساختاری کشور فتنه رقم می خورد.


حجت الاسلام عصمتی نفوذ را تنها راه پیش روی دشمن خواند و یادآور شد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب نشان می دهد بصیرت و آگاهی در برابر حرکات عناصر ضد نظام لازم بوده و تلاش غرب  برای براندازی نظام در 37 سال اخیر نتیجه ای جز شکست نداشته است./864/303/ب3

ارسال نظرات